رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان: آموزش و پرورش استان آمادگی دارد از ظرفیت های خود به منظور همکاری با ستاد ملی صبر استفاده کند

اصفهان (پانا) - رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان گفت: کارفرهنگی کار بسیار سخت و زمان بری است و باید به صورت بلند مدت پیگیری شود.

کد مطلب: ۸۸۳۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان: آموزش و پرورش استان آمادگی دارد از  ظرفیت های خود به منظور همکاری با ستاد ملی صبر استفاده کند

علیرضا مهدی در کمیته هماهنگی ستاد ملی صبر که با حضور نمایندگان دادگستری استان اصفهان و آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد ضمن تشکر از حاضرین جلسه در برگزاری این کمیته اظهار کرد: آموزش و پرورش استان آمادگی دارد از تمام ظرفیت های خود به منظور همکاری با ستاد ملی صبر استفاده نماید .

وی در ادامه اظهار کرد: آموزش و پرورش پیش از این نیز در بحث جشنواره جلوه های معلمی اقدام به معرفی دانش آموزان و معلمان برتر در سطح کشور در موضوع صبر نموده است .

علیرضا مهدی اضافه کرد : کارفرهنگی کار بسیار سخت و زمان بری است که می بایست به صورت بلند مدت پیگیری گردد و در مقوله صبر و گذشت می بایست ما بحث گذشت همراه با جرأت مندی را آموزش دهیم .

وی در ادامه گفت : آموزش و پرورش استان آماده همکاری با این ستاد می باشد و لازم است پروپوزال ، زمان بندی و بحث اعتبارات آن به همراه پیشنهادات آن مشخص گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار