بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه های راهسازی استان خراسان شمالی

بجنورد (پانا) - خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دادستان مرکز استان و مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه های راهسازی استان خراسان شمالی بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه های راهسازی استان خراسان شمالی

در این بازدید کنارگذر شمالی بجنورد، پل دوراهی پیش قلعه و اصلی ترین محور در استان ، محور بجنورد به جنگل گلستان مورد بازدید قرار گرفت.

علیرضا مصطفی زاده ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این بازدید ضمن تشکر از حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان از محور بجنورد به جنگل گلستان به عنوان اصلی ترین و مهمترین محور در استان خراسان شمالی یاد کرد و گفت : با تزریق منابع اعتباری بیشتر بتوانیم ادامه این محور را تکمیل کنیم و مردم از نعمت یک راه مناسب برخوردار شوند و شاهد کاهش تلفات جاده ای در این محور باشیم .

دکتر خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص بازدید امروز از راه های استان گفت: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات در محور فوق به صورت رخ به رخ صورت گرفته است، هدف ما ابتدا چهارخطه کردن محور بجنورد به جنگل گلستان است و بعد از اتمام این محور به دنبال افزایش ایمنی در این محور نیز خواهیم بود .

خادمی به طول این محور اشاره کرد و افزود : کل مسیر 143 کیلومتر است که از این مقدار 71 کیلومتر به صورت مقطعی زیربار ترافیک رفته است و هدف از این بازدید به منظور سرعت بخشیدن به تکمیل ۷۲ کیلومتر باقیمانده از این محور در استان خراسان شمالی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر همچنین از اجرای روسازی بتنی در باند دوم بزرگراه چشمه خان- چمن بید خبر داد و افزود:‌ این قطعه ۲۴ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۱۲ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است که با بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد در روسازی بخش‌های باقیمانده پروژه از بتن غلطکی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار