بیش از ۱۶۰ هزاردانش اموز بسیجی دراستان لرستان فعالیت می کنند

خرم آباد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: یکهزار و ۲۹۷ پایگاه بسیج در مجموعه آموزش و پرورش لرستان وجود دارد که در این واحدها بیش از ۱۶۰ هزاردانش آموز بسیجی فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۸۸۳۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۶۰ هزاردانش اموز بسیجی دراستان  لرستان  فعالیت می کنند

رضا زینی وند مقدم در آئین تجلیل از خادمین راهیان نور لرستان بیان کرد: سفر راهیان نور، دانشگاهی سرشار از عشق بوده و جوانان با شرکت در این سفرها به کسب معرفت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برجسته‌ترین بازه تاریخی کشورمان است، عنوان کرد: آنچه فردوسی در شاهنامه در مورد دلاوری‌ها و رشادت مردمان این دیار می‌سراید، در طول دفاع مقدس از سرداران و رزمندگان اسلام به عینه قابل مشاهده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از دفاع مقدس به عنوان عامل ماندگاری و اقتدار نظام اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: با استفاده از آموزه‌های این دوران می‌توانیم به نسل جوان کشور هویتی انقلابی عطا کنیم.

زینی‌وند مقدم با بیان اینکه بیش از ۴۰طرح مشترک با همکاری آموزش و پرورش و سپاه لرستان در حال اجرا شدن است، تصریح کرد: یکهزار و ۲۹۷پایگاه بسیج در مجموعه آموزش و پرورش استان وجود دارد که بیش از 160 هزار بسیجی در این واحدها فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۷هزار دانش‌آموز لرستانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند که این تعداد امسال به بیش از ۹هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌های زیادی در آموزش و پرورش لرستان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: طرح شهید بهنام مرادی در بیش از ۶۶مدرسه استان اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: علاوه بر آن به مناسبت دهه فجر هر دانش‌آموز لرستانی یک اثر فرهنگی تهیه خواهد کرد که به آثار برتر جوایزی نفیس تعلق می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار