در دانشگاه صنعتی شریف

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود

تهران (پانا) -پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات روز 4 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شریف، ثبت نام پنجمین جشنواره فناوری ITEEKEND 5 آغاز شده است و این رویداد علمی، روز 4 بهمن ماه سال جاری و در محل باشگاه کسب و کار دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای در حال برگزاری پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ( IT Weekend 5 ) است.

چهار دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه‌مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته در در این حوزه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این رویداد افراد سر شناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان‌های موفقیت و شکست‌های خود را در غالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین مطرح میکنند. سخنرانی ها به سبک کنفرانس‌های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در غالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند. بنابراین پس از برگزاری چندین دوره از این جشنواره مجموعه ارزشمندی از سخنرانی‌های افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات را خواهیم داشت.

ثبت نام انفرادی از طریق وب سایت رسمی جشنواره به آدرس http://itweekend.ir انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار