استان های مختلف میزبان کارگاه های هفتمین جشنواره «هنرجوان» می شوند

تهران (پانا) - برنامه کارگاه های آموزشی و تخصصی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» اعلام شد.

کد مطلب: ۸۸۲۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
استان های مختلف میزبان کارگاه های هفتمین جشنواره «هنرجوان» می شوند

به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر، هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی در برخی رشته های زیرمجموعه خود می کند.

کارگاه پوستر این جشنواره با تدریس مهدی حاجی محمدی روزهای سه شنبه 18 و چهارشنبه 19 دی ماه در حوزه هنری استان مازندران در شهر ساری برگزار می شود.

همچنین حوزه هنری استان سمنان روز چهارشنبه 19 دی ماه میزبان هنرجویان رشته های تصویرسازی و عکس است. این کارگاه ها به ترتیب با تدریس مرتضی اسدی و مجید ناگهی برگزار می شوند.

در شهر یزد نیز روزهای 27 و 28 دی ماه، صابر شیخ رضایى و حسین یوزباشی در بخش پوستر به آموزش می پردازند.

در حوزه هنری شهر زاهدان نیز محسن نوری نجفی به آموزش کاریکاتور و صابر شیخ رضایی به آموزش پوستر می پردازند. این کارگاه ها روزهای چهارشنبه 12 و پنجشنبه 13 دی ماه در این شهر برگزار می شوند.

در برخی دیگر از مراکز استان ها از جمله بندرعباس و یاسوج نیز پیش از برگزاری هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» کارگاه هایی تخصصی در رشته های مختلف با حضور اساتید مطرح و علاقه مندان به هنرهای تجسمی برگزار می شود.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بهمن ماه سال جاری برگزار می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار