معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صمت: دولت از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تثبت بازار استفاده می‌کند

تهران (پانا) - معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صمت می‌‌گوید دولت از ظرفیت‌ها و شفافیت عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای کنترل بازار و تثبیت قیمت‌ها استفاده می‌کند.

کد مطلب: ۸۸۲۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صمت: دولت از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تثبت بازار استفاده می‌کند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عباس قبادی در اولین جلسه با اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: شفافیت در عملکرد یکی از دلایل تمایز فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

اعضای هیات مدیره اتحادیه عصر روز گذشته در دیدار با عباس قبادی معاون امور اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به ارائه گزارشی از نحوه عملکرد اتحادیه و بیان مسائل و مشکل‌های آن پرداختند.

عباس قبادی در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت توسعه و فراگیرشدن فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: دولت با توجه به نقش موثر و بی‌بدیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای در توزیع عادلانه اقلام تنظیم بازار از آن به‌عنوان اهرمی کارآمد برای حفظ آرامش و ثبات در بازار، بازویی جهت جلوگیری از عرضه کالای قاچاق و فعالیتی پویا برای اشتغال‌زایی بالای اقشار جوان و تحصیل‌کرده در کل کشور بهره میبرد.

معاون محترم امور اقتصادی وزارت صمت در ادامه افزود: دولت با توجه به این ظرفیت‌ها و شفافیت عملکرد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای کنترل بازار و تثبیت قیمت‌ها استفاده می‌کند.

اولین جلسه اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای که بعد از انتصاب عباس قبادی، بعنوان معاون محترم امور اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام گرفت، با محوریت هماهنگی و تبادل‌نظر و توسعه فعالیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار