انتخابات شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

ارومیه(پانا)-با حضور روسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه انتخابات شورای انجمن اولیاء و مربیان این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

محمد مجرد دراین جلسه با اشاره به جایگاه و ظرفیت بالای انجمن اولیاء و مربیان در نظام تعلیم و تربیت کشور، اظهارداشت: باید با ایجاد تغییرات و بروز نمودن رویکردهای انجمن اولیاء و مربیان از پتانسیل های موجود در این بخش جهت مشکل گشایی در مدارس بهره گیری شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با اشاره به جایگاه مشورت و شورا در دین مبین اسلام، استفاده از خرد جمعی در مدارس را برای فراهم کردن محیطی آرام، پویا، با نشاط و بدور از چالش را موضوعی ضروری برشمرد.

وی با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان سرمایه ای ارزشمند و بی بدیل برای آموزش و پرورش است، ادامه داد: مدارس سرآمد دارای انجمن اولیاء و مربیان بروز و قوی هستند و میان این مدارس و اولیاءا مشارکت و همکاری خوبی وجود دارد.

مجرد با اشاره به وجود مسائل مختلف و گستردگی موضوعات در مدارس بر لزوم تعامل بیشتر خانه و مدرسه در راستای ارتقاء شاخص های علمی و تربیتی در دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تعلیم و تربیت دو بال نظام آموزش و پرورش هستند که باید همسو و همگام با یکدیگر رشد و توسعه یابند.

گفتنی در ادامه این جلسه انتخابات شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار و میر نعمت غیبی، امیرعلی موسی زاده، صمد محمدپور، احد علی نژاد، حمید باقری و مهدی احمد زاده بعنوان نمایندگان این شورا انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار