جمع آوری اطلاعات مهارتی و توانمندی فرهنگیان در آموزش و پرورش فارس

شناسایی و استعدادیابی فرهنگیان جوان و توانمند در استان فارس

شیراز (پانا) - مشاور امورجوانان مدیرکل آموزش و پرورش فارس از گردآوری و پردازش ایده ها و خلاقیت های جوانان توانمند و کارآمد فرهنگی در این اداره خبر داد و افزود: حاصل این تلاش، زنده نگه داشتن روحیه خلاقیت و نوآوری و شناسایی جوانان توانمند و کارآمد و تخصص‌گرایی است.

کد مطلب: ۸۸۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری اطلاعات مهارتی و توانمندی فرهنگیان در آموزش و پرورش فارس

سعید خادمی در دومین نشست نیروهای جوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش فارس و نواحی چهارگانه شهر شیراز، وظایف مشاوران جوان ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های استان را شرکت در جلسات تصمیم‌ساز مثل شورای معاونین ، تشکیل گروه مشاوران جوان درمناطق ، شهرستان ها و نواحی و تلاش برای هدایت و نظارت برنامه‌ها ،تهیه و تنظیم طرح هایی با استفاده از پتانسیل های موجود و ارائه طرح هایی در حوزه های تعلیم و تربیت برشمرد.

او با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط مناسب درون سازمانی و برون سازمانی افزود: نیازمند یک بانک اطلاعاتی و داشتن مهارت های برقراری ارتباط با بهره گیری از تجهیزات ارتباط جمعی مثل شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها هستیم که باید مورد توجه جدی مشاوران جوان ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان قرار گیرد.

مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش فارس از کمک 300 میلیون تومانی خیرین به این حوزه برای راه اندازی کتابخانه سیّار در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: پیش از این نیزاداره کل کتابخانه های فارس تعدادی کتاب به شورای جوانان آموزش و پرورش استان اهدا کرده بود و قرار بر این شده که در صورت تجهیز کتابخانه، حمایتهای جدی تری از این حرکت فرهنگی به عمل آید.

خادمی با ابراز امیدواری از حمایت هر چه بیشتر مسئولان فارس از اینگونه اقدامات خیر خواهانه، گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و سایر بخش ها و نهادهای دولتی و غیردولتی برقرار شده است، به نحوی که موفق شده ایم در زمینه جذب اعتبار و بودجه لازم برای فعالیت شورای جوانان گام های موثری با همکاری استانداری فارس برداریم .

در ادامه، مسئول کمیته پژوهش شورای جوانان آموزش و پرورش فارس با تاکید بر لزوم جمع آوری اطلاعات واقعی نیروها در سامانه اطلاعات مهارت‌های فرهنگیان، گفت:افراد می توانند به صورت شخصی فرم‌های خوداظهاری را تکمیل نمایند و دیگری تعریف شاخص هایی در زمینه علمی، پژوهشی ، اجتماعی ، پرورشی و ورزشی برای ارزیابی و شناخت توانمندی‌های افراد در ادارات است .

شهریاری با بیان اینکه آموزش و پرورش مرکز تحقیقات نیست، گفت : وظیفه آموزش و پرورش آموزش شیوه های صحیح پژوهش است که باید در زمینه اقدام پژوهی و درس پژوهی معلم در کلاس اقدامات خوبی را انجام داد و این پژوهش ها را در سایت ها و نشریات معتبر علمی منتشر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار