آغاز عملیات طرح زمستانی هلال احمرشهر ری

شهرری(پانا)- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری از آغاز عملیات اجرای طرح زمستانی این جمعیت در دو پایگاه ثابت و موقت خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات  طرح زمستانی هلال احمرشهر ری

احمد احمدی در این رابطه اظهار کرد: در این طرح یک پایگاه موقت به همراه چهار امدادگر و دو دستگاه خودرو آمبولانس در عوارضی تهران ، قم و یک پایگاه دائم با سه امدادگر به صورت شبانه روزی در حسن آباد فشافویه به مسافران خدمات امداد و نجات ارائه می دهند.

اوافزود: شرایط اتوبان تهران ، قم به گونه ای است که این مسیر همواره تردد بسیاری را درطول سال به خصوص ایام زمستان داردو همین موضوع سبب توجه و اهمیت بیشتر به این مسیر شده است.

احمدی با بیان اینکه طرح زمستانی امسال نسبت به سال های گذشته ازلحاظ کمی و کیفی بهترشده ،عنوان کرد:درطرح زمستانی امسال خدمات رسانی با امکانات و به صورت شبانه روزی انجام می شود.

او به نحوه خدمات رسانی هلال احمر اشاره کرد و افزود: اسکان افراد گرفتار درشرایط بدجوی، ارائه خدمات به مصدومین جاده ای،مداوای سرپایی افراد و اعزام به مراکز درمانی توسط بالگرد در حوادث تنها بخشی از خدمات محسوب می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان ری در راستای اجرای طرح زمستانی با تجهیز انبار کالا به وسایل امدادی و بسته های تغذیه ای ، آمادگی کامل برای امداد رسانی به مسافران را دارد.

/خبرنگار:جوادتلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار