معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

دشمنان دنبال مشروعیت‌زدایی از مسئولان کشور هستند

بوشهر(پانا)_معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت: مشروعیت‌زدایی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دشمن است.

کد مطلب: ۸۸۲۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان دنبال مشروعیت‌زدایی از مسئولان کشور هستند

محمد رضایی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان بوشهر با بیان اینکه اتاق فکر استکبارجهانی علیه نظام اسلامی ایران تشکیل شده اظهار داشت: دشمنان در همه حال برای خدشه‌دار وارد کردن نظام اسلامی ایران در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی با بیان اینکه تلاش آنان شدت دادن به این موضوع که قشرهای مختلف خصوصا زنان دچار تغییر رویکرد شده‌اند گفت: آنان درصدد این هستند که نشان دهند مردم علاقمند تغییر در مبانی انقلاب اسلامی هستند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به عملیات روانی رسانه‌های معاند در پیشبرد اهداف آمریکا پرداخت و بیان کرد: آنان با استفاده از ابزار رسانه در عملیات روانی در تحقق اهداف طراحی شده هستند.

رضایی فاصله انداختن بین ملت و دولت را از دیگر اهداف آمریکا دانست و افزود: در اتاق فکر آمریکا کارگروه ویژه‌ای تشکیل شده که، به دنبال فاصله انداختن بین ملت و دولت هستند.

وی مشروعیت‌زدایی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه اتاق فکر آمریکا دانست و تاکید کرد: کسانیکه که در حوزه رئیس جمهور آمریکا علیه ایران فعال هستند استفاده از ظرفیت احزاب منحله برای ایجاد اغتشاش و آشوب است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با قدردانی از اتحاد و همبستگی رسانه‌های مختلف استان بوشهر تاکید کرد: برای حل مشکلات استان بوشهر نیازمند همکاری بیشتر رسانه‌های مختلف هستیم.

رضایی با اشاره به اینکه دشمنان در زمینه مشکلات جامعه و کمبودها برنامه‌ریزی کرده‌اند گفت: دشمنان روی مشکلاتی همچون تامین آب، برق و گاز شبانه‌روزی برنامه‌ریزی می‌کند که القا کند که جمهوری اسلامی قادر به رفع مشکلات جامعه نیست.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان بوشهر برای حل مشکلات کم‌آبی در استان برنامه‌ریزی کرده‌اند افزود: باید برای حل مشکلات کم‌آبی اجرای طرح‌ها در مناطق مختلف استان بوشهر تسریع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار