با حضور معاونت اداره امور اداری آموزش و پرورش استان خراسان رضوی؛

گردهمایی کارشناسان امور اداری قطب شهید دهقان به میزبانی تایباد برگزار شد

تایباد (پانا) - صبح روز چهارشنبه، 4 دی ماه 97 گردهمایی کارشناس و مسئولان امور اداری قطب شهید دهقان به میزبانی تایباد و در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناسان امور اداری قطب شهید دهقان به میزبانی تایباد برگزار شد

در ابتدای این جلسه ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان تایباد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران امور اداری، به وظیفه پرزحمت و خطیر آنان اشاره کرد.

محمد آریامنش با بیان اینکه انجام وظیفه در واحدهای امور اداری به دلیل ارتباط این واحد با حقوق و مزایای کارکنان از بخش های بسیار حساس و مهم آموزش و پرورش است از مسئولین و دست اندرکاران این حوزه خواست تا سرحد امکان خود را به سلاح قوانین ، ضوابط و دستورالعمل های ساری و جاری مجهز کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: شاغلین امور اداری باید مجهز به مهارت های اداراکی ، انسانی و فنی بوده و با داشتن تفکر جامع از بروز هر گونه مشکلات احتمالی برای مدیران و دستگاه در تصمیم گیری های اداری جلوگیری نموده و توانایی آینده نگری و تحلیل اتخاذ تصمیات اداری را داشته باشند .

رئیس اداره آموزش و پرورش تایباد شاغلین را در واحدهای امور اداری به داشتن سعه صدر ، تعامل منطقی و منبعث از قوانین و آرامش در برخورد با ارباب رجوع توصیه کرد.

در این مراسم از کارشناسان برتر امور اداری قطب شهید دهقان تقدیر شد.

در پایان نیز از برخی مدارس شهرستان بازدید به عمل آمد و به سوالات معلمین در زمینه های مختلف پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار