حماسه 9 دی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود

تایباد (پانا) - یکی از فرنگیان تایبادی گفت: ملت ایران، انقلابی و ارزشی بودن خود را در حماسه 9 دی ماه نشان دادند و با بصیرت و ولایتمداری خود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و در واقع این حماسه را ملت ایران بازآفریدند.

کد مطلب: ۸۸۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حماسه 9 دی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود

حسینی در گفت و گو با اظهار کرد: 9دی، نماد بصیرت، وحدت و روز میثاق با شهدا و امام شهداست و باید همواره زنده نگه داشته شود.

وی افزود: نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق با امامت و ولایت و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و در فتنه‌ای که در سال 88 برای براندازی جمهوری اسلامی و دور کردن مردم از فرهنگ عاشورا سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شده بود با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه نقش برآب شد و مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی ثابت کردند که هیچ گاه رخصت و اجازه حضور بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب را نمی‌دهند که بتوانند در امور کشور دخالت کنند.

وی با بیان این‌که ملت ایران اسلامی با بصیرت و تحت امر ولایت فقیه است، عنوان کرد: مردم بصیر و انقلابی کوچک‌ترین تعارض به ارزش‌های نظام مقدس و انقلاب اسلامی را با شدیدترین برخوردها پاسخ می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه این فتنه در هر کشوری ایجاد می‌شد، آن کشور سقوط می‌کرد گفت: اما مردم ایران با هوشیاری کامل و در بصیرت کامل در مقابل دشمن ایستادند و از آرمان‌های نظام و ولایت‌فقیه به‌عنوان رکن اصلی نظام حمایت و پشتیبانی کردند.

یکی دیگر از کسبه های تایبادی بیان کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران ثابت کردند که در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خود، متحد و پشتیبان ولی‌فقیه هستند و هم‌چنین در دفاع از این حریم، از سر و جان خود دریغ نمی‌کنند و کوچک‌ترین تعارضی به این ارزش‌ها را با شدیدترین برخوردها پاسخ می‌دهند.

شکوری در گفت و گو با پانا افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل از انتخابات 88، فتنه خود را با طرح تقلب در انتخابات کلید زدند و با تأثیرگذاری بر خواص بی‌بصیرت این کشور، به دنبال سقوط این نظام و سلطه بر ملت و کشور ما بودند.
وی حماسه 9 دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با تمام وجود تا پای جان در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اصول نظام جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران و توطئه‌گران و فتنه‌گران خارجی و داخلی ایستادند و سربلند و ظفرمند دشمنان نظام را پس زدند، به گونه‌ای که حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب شکوهمند ایران ماندگارشد.

شهروندان تایبادی طی پیام های مختلفی از عموم مردم تایباد برای حضور در مراسم گرامی داشت نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در روز یکشنبه 9 دی ماه 97 ساعت 9 و نیم صبح در مسجد جامع امام صادق (ع) این شهرستان دعوت کردند.

شهرستان تایباد با جمعیتی حدود 120 هزار نفر در 220 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار