عملکرد و دستاوردهای دستگاه‌های دولتی شهرستان کامیاران درآستانه چهل سالگی انقلاب بررسی شد

کامیاران (پانا) - به مناسبت آغاز چهل سالگی انقلاب در جلسه ای با حضور الماسی فرماندار شهرستان کامیاران و مدیران تعدادی از دستگاه‌های دولتی دستاوردهای چهل ساله ادارات شهرستان بررسی و ارزیابی شد.

کد مطلب: ۸۸۲۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد و دستاوردهای دستگاه‌های دولتی  شهرستان کامیاران درآستانه چهل سالگی انقلاب بررسی شد

فرماندار شهرستان کامیاران با تبریک پیشاپیش سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شکل گیری این انقلاب بزرگ مردمی به رهبری امام راحل و تحقق شعارهای استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی فضای مناسبی پیش روی همگان قرار داد تا با تقویت ایمان و باور فرزندان این مرز و بوم توسعه در بخش های مختلف فراهم شود.

الماسی افزود: نظام اسلامی با توجه به اینکه برخاسته از بطن مردم بود به دنبال تحقق خواسته هایی بود که توان و سرمایه های ملی و خودکفایی داخلی محقق و وابستگی را ازبین ببرد و در این راه به خوبی توانست با ایجاد امنیت پایدار شرایط توسعه انسانی به ویژه در زمینه باسوادی بانوان را فراهم و با مهیا نمودن امکاناتی از قبیل بهداشت ودرمان، گازرسانی، برق رسانی ، آبرسانی و توسعه راهها و شبکه های ارتباطی مسیر توسعه در سایر بخش ها را هموار و و با افزایش رفاه امید به زندگی را به ۷۵ سال برساند،

وی در ادامه با مقایسه شهرستان کامیاران با سایر شهرستان ها تصریح کرد: هرچند بعضی از مشکلات از قبیل نا امنی های ایجاد شده در اوایل انقلاب مانع اجرای طرح های توسعه ای در شهرستان بود اما تحولات بزرگی نسبت به گذشته رخ داده که نباید از آن غافل شد.

الماسی اظهار کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده در این شهرستان می توان احداث چندین سد و اجراس پروژه های کشاورزی، گازرسانی، برق رسانی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، مخابرات ، بهداشت ودرمان ، آموزش وپرورش و احداث شبکه راهها اشاره کرد.

فرماندار شهرستان کامیاران در خاتمه گفت : به همت تلاش های صورت گرفته امروز شرایط ورود بخش خصوصی به فعالیت های اقتصادی فراهم و با رفع نارسایی ها شرایط توسعه بیشتر فراهم می شود.

در ادامه مدیران جهاد کشاورزی ، گاز ، آب و فاضلاب شهری و روستایی، کمیته امداد وبهزیستی، برق ، آموزش وپرورش، بنیاد مسکن، امور آب ، بهداشت ودرمان، میراث فرهنگی ، راه وشهرسازی ، مخابرات و ورزش و جوانان شهرستان کامیاران به بیان دستاوردهای مهم پس از انقلاب پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار