رییس شبکه‌ی دام پزشکی قائنات : برگزاری کلاس آموزشی بهداشت موادغذایی وبیماری‌های مشترک

قائن(پانا) - رییس شبکه‌ی دامپزشکی در اختصاص با کلاس‌های آموزشی خبر داد وافزود: کلاس آموزشی بهداشت موادغذایی وبیماری های مشترک ویژه دانش آموزان و دبیران قاین برگزار شد

کد مطلب: ۸۸۲۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس شبکه‌ی دام پزشکی قائنات : برگزاری کلاس آموزشی بهداشت موادغذایی وبیماری‌های مشترک

رضا محمودی زاوه رییس شبکه دامپزشکی قائنات گفت: کلاس آموزشی-ترویجی آشنایی با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در دبیرستان فرزانگان شهرستان قاین برگزار شد.

وی افزود: بیش از 70 نفر از دانش آموزان و دبیران شرکت داشتند و با بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان ونیز بهداشت مواد غذایی آشنا شدند.

محمودی زاوه ابتدا در خصوص بیماری های قابل انتقال از دام به انسان به خصوص تب مالت، تب کریمه کنگو، آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ، هاری و راه های انتقال و پیشگیری و عوارض بیماری ها توضیحاتی بیان نمود.

رئیس شبکه دامپزشکی قاینادامه داد: یکی دیگر از مباحث بیان شده در کلاس را آشنایی با بهداشت مواد غذایی به ویژه راه های تشخیص ونگهداری گوشت و شیرسالم و بهداشتی بیان نمود.

محمودی زاوه اظهار کرد: از انجائیکه مدارس نقش موثر در فرهنگ سازی و آموزش در حوزه سلامت و ایمنی تولید محصولات سلامت محور دارند این دوره های آموزشی در طول سال با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان ویژه مدارس ودبیران در سطوح مختلف برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار