نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:

انقلاب اسلامی ایران با تفکر عاشورایی گره خورده است

همدان (پانا) - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ٩ دی در مسجد مهدیه همدان معیار انقلابی بودن واقعی را پشتیبانی از مقام معظم رهبری و یا همان ولایت فقیه بیان کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران با تفکر عاشورایی گره خورده است

حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا آزادگی و سربلندی ملت‌‌های دنیا را نمی‌خواهد و نمونه آن ایران اسلامی و فتنه سال ٨٨ است که امریکا با تمام توان از ظرفیت نیرو‌های داخلی و خارجی برای براندازی نظام ایران اسلامی استفاده کرده است اما غافل از آن بود که انقلاب ایران اسلامی با تفکر عاشورا، کربلا و آزادگی امام حسین (ع) گره خورده است و تا این تفکر نابود نشدنی در ایران اسلامی وجود دارد رویه همین گونه خواهد بود.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه برخی از طرح‌های آماده تصویب برای بهبود وضعیت زندگی مردم گفت: هر زمان در مجلس می‌خواهیم اصلاحی در امور مصوبه‌های مجلس برای مردم داشته باشیم برخی مخالفت می‌کنند اما وقتی رو‌ در روی مردم در مساجد و مراکز تجمع عمومی ظاهر می‌شوند می‌گویند ما هم در حمایت از این طرح‌ها رأی موافق دادیم.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: اگر ایران اسلامی چهل سال مقاومت مردمی داشته است به پشتوانه حمایت مردم از رهبری و ولایت فقیه است و آمریکا در این چهل سال همیشه سعی کرده است با توطئه و فتنه‌سازی نظام را تضعیف و مردم را از رهبری و ولایت فقیه دلسرد کند اما موفق نشده است.
حاجی بابایی اظهار کرد: این که مردم از وضعیت اقتصادی کشور دل خونی دارند و از مقام معظم رهبری می‌خواهند که در این حوزه کاری انجام دهد هم درست است اما نباید فراموش کنیم که رهبری رؤسای سه قوه را موظف به رسیدگی به این امور کرده است و با تمام قوا هم از آنان حمایت می‌کند تا ریشه اشرافی‌گری و مشکلات اقتصادی از جامه برچیده شود.

او گفت: درد اینجاست که امروز متأسفانه برخی از مسئولان ما به جای آن که خود را به سطح مردم متوسط به لحاظ اقتصادی برسانند تا درد آنها را متوجه شوند و برای حل مشکلات اقتصادی جامعه برنامه مناسب داشته باشند بیشتر به دنبال اشرافی‌گری هستند و ژن خود را برتر از دیگران می‌دانند.

حاجی بابایی افزود: من فردی را سراغ دارم که ٢٦٨ میلیو‌ن دلار ارز دولتی را برای تأمین کالای مورد نیاز کشور دریافت کرده است اما کالایی وارد نکرده است و اگر امروز وزیر اقتصاد را استیضاح نمی‌کنیم به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با بصیرت با وضع جامعه برخورد کنیم که مشکلات بیشتری برای کشور ایجاد نشود.

او در ادامه گفت: مردم انتظار دارند که وضعیت اقتصادی کشور سامان داده شود و مشکلات آنان برطرف شود که انتظار منطقی و به حقی است اما نباید یک قدم از مقام معظم رهبری پیشی بگیریم یا یک قدمی از رهبری عقب بمانیم. مقام معظم رهبری هر چه امر کنند تابع هستیم اما هستند کسانی که ظاهر انقلابی دارند اما در عمل رفتار آنها انقلابی نیست در زمانی که باید از رهبری و لایت فقیه حمایت کنند هیچ حرفی نمی‌زنند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همین افراد در هر محفل و مجلسی حضور دارند اما به صورت قاطع هیچ دفاعی از ولایت فقیه ندارند و با قاطعیت موضع خود را مشخص نمی‌کنند.، تفاوت افراد انقلابی و غیر‌انقلابی در همین نکته مهم است .

او افزود: آمریکا، اسلامی را می‌خواهد که حرفی از حمایت از ولایت فقیه و رهبری در آن نباشد حتی اگر ایران موشک هسته‌ای، فناوری پیشرفته داشته باشد چرا که همیشه حامی کشور‌های اسلامی مانند آل‌سعود و غیره بوده است اما اسلامی را می‌خواهد که تابع استعمار و استکبار باشد.
سحر شهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار