رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان:

فلسفه وجودی حراست ،حفاظت از حقوق فرهنگیان ، دانش آموزان و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب است

بیجار(پانا)-جلسه مدیران مدارس شهرستان بیجار با حضور رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد

کد مطلب: ۸۸۲۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فلسفه وجودی حراست ،حفاظت از حقوق فرهنگیان ، دانش آموزان و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب است

جلسه مدیران مدارس شهرستان بیجار حضور مخدومی رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش کردستان، مدیر آموزش و پرورش، کارشناس حراست اداره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و مهمان جلسه، گزارشی از وضعیت آموزش وپرورش شهرستان را قرائت کرد واز مدیران خواست تا نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی در همه زمینه ها و حفاظت از آن اقدام نمایند تا در کمترین زمان به اطلاعات مورد نیاز دست یافته و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند.

وی از مسئولیت های واگذار شده به مسئولین به عنوان امانت الهی یاد کرد و افزود کسی که عاشق تعلیم وتربیت نباشد قطعا نمی تواند از عهده مسئولیت محوله برآید.

در ادامه مخدومی رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با تشریح دستورالعمل والزامات حراستی، وظایف مسئولین حراست در استان و مناطق را حفاظت و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب ، ایجاد فضای سالم وامن کاری ،پیشگیری از بروز تخلفات ،صیانت از جایگاه وشخصیت معلمان و پیشگیری از نفوذ افراد نالایق ونا کارآمد به سیستم آموزش وپرورش برشمرد و افزود : وظیفه تمام همکاران ، دانش آموزان و اولیا این است که در زمینه پاسداری از ارزشها همراه حراست باشند و همکاران عزیز باید حراست را امین خود بدانند.

مخدومی بیان داشت: فلسفه وجودی حراست ،حفاظت از حقوق فرهنگیان ، دانش آموزان و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب است چرا که هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد و وظیفه خطیر حراست مراقبت از سلامت کارکنان در برابر انواع و اقسام اشتباه های موجود است.

وی در ادامه مسئولیت حراست ها را در حفظ عزت و کرامت انسان ها بسیار حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و تعامل همکاران حراست در ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق، شاهد وضعیت پویا، به منظور پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه یک حراست موفق علاوه برصیانت از حقوق پرسنل می تواند بعنوان چشم بیدار و گوش شنوای مجموعه سازمانی خود با مشاوره سازنده و بهنگام به مدیران مجموعه در تحقق اهداف کلان سازمان کمک نماید افزود: نقش حراست ها در پیشگیری از تخلفات اداری بسیار حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار