وزیر بهداشت: ۴۰ پروژه حوزه سلامت امروز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - وزیر بهداشت در سفر خود به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت بعد از زلزله سال گذشته غرب کرمانشاه، پروژه‌های بهداشتی و درمانی متعددی برای وزارت بهداشت و خیرین سلامت تعریف شد و خوشبختانه 40 پروژه حوزه سلامت در این مناطق امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۸۸۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت: ۴۰ پروژه حوزه سلامت امروز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، سید حسن هاشمی در ابتدای ورود به کرمانشاه و در فرودگاه این شهر اظهار کرد: از مهمترین پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، مقاوم‌سازی و بهسازی بیمارستان تخریب شده شهدای سرپل ذهاب و ارتقای هتلینگ بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) قصر شیرین است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: دو پروژه بیمارستانی بسیار مهم در مناطق زلزله زده کرمانشاه در حال ساخت است یکی از آنها بیمارستان مجهزی است که در سرپل ذهاب از سوی خیرین کاشانی در حال ساخت است و امیدواریم که تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد همچنین عملیات اجرایی ساخت بیمارستانی مجهز در اسلام‌آباد از سوی بانک‌ها آغاز شده است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

هاشمی درباره تاثیرات روانی افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: کمترین اثر افتتاح این پروژه‌ها این است که مردم احساس می‌کنند دولت آنها را تنها نگذاشته و در حوزه سلامت به نحو احسن به وظیفه خودش عمل کرده است البته دریافت خدمات بهداشتی و درمانی حق مردم است و تصور می‌کنم که در این حوزه اقدامات بسیار خوبی با سرعت قابل قبول انجام شده است.

وزیر بهداشت در هشتمین سفر خود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: 40 پروژه حوزه سلامت در این مناطق امروز به بهره‌برداری می‌رسد که 27 پروژه از سوی خیرین سلامت و 13 پروژه دیگر نیز از سوی وزارت بهداشت با همکاری استاندار کرمانشاه و مقامات محلی، ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار