دانشگاه فرهنگیان در حوزه تربیت نقش متفاوتی دارد

اصفهان (پانا)- سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در آیین نکوداشت یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم در ایران، اظهار کرد: دانشگاه نسبت به دیگر نهادهای جامعه پیچیده‌تر و متفاوت‌تر است این پیچیدگی به خاطر مسئولیت این نهاد در جامعه است.

کد مطلب: ۸۸۱۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان در حوزه تربیت نقش متفاوتی دارد

شهرام عروف زاد افزود: دانشگاه فرهنگیان با محوریت تولید معلم و توانمندسازی بدنه نظام آموزشی کشورنسبت به دیگر دانشگاه‌ها مزیت رقابتی بیشتری دارد، چراکه ارزشمندترین منبع آن منابع انسانی آن است، به گونه ای که ماهیت دانشگاه فرهنگیان قابل تقلید نیست.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که این مسئولیت خطیر دانشگاه فرهنگیان به خوبی در جامعه اجرا و روند مدیریت دانش جاری شود.

وی با اشاره به برنامه‌های راهبردی دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: یاددهی، یادگیری، پژوهش، اداره امور و عرضه خدمات نیاز به مدیریت و آینده‌نگری دارد.

عروف زاد خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان در حوزه تربیت نقش متفاوتی در جامعه ایفا می‌کند، به دنبال حفظ سابقه درخشان صد ساله دانشگاه فرهنگیان و تثبیت این جایگاه در سطح جامعه هستیم.

41 هزار دانشجو معلم در این دانشگاه تحصیلات می کنند، این دانشجو معلمان در قالب دانشجویان مقاطع تحصیلی پیوسته و دانشجو معلمان مهارت آموز، ماده 28 هستند که در 16 رشته آموزشی متناسب با نیاز آموزش و پرورش تحصیل می کنند.دانشگاه فرهنگیان کشور 98 شعبه در قالب پردیس و مراکز دانشگاه فرهنگیان فعال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار