یادواره شهداء مصداق بارز کار فرهنگی است

ارومیه (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی در یادواره شهدای فرهنگی یادواره شهدا را مصداق بارز کار فرهنگی دانست.

کد مطلب: ۸۸۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهداء مصداق بارز کار فرهنگی است

یادواره 21 شهید فرهنگی شهرستان خوی با حضور فرماندار ، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ،اعضای شورای اداری شهرستان ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی از مدیران و معاونین برگزار شد.

" لطف اله حسینعلی زاده " معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی در این مراسم اظهار داشت : فرهنگیان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خود رشادت ها بسیاری به منصه ظهور رساندند که این امر مایه مباهات آموزش و پرورش است.

حسینعلی زاده افزود : شهدای فرهنگی ما با حضور در جبهه ها از شرف و کیان مملکت دفاع کردند و امروز فرهنگیان ما نیز باید در سنگر آموزش با پرورش جوانان با بصیرت به مملکت خود خدمت کنند.

وی ادامه داد : یادواره شهدا، مصداق بارز کار فرهنگی است و یادواره شهدا امروز یک ضرورت است و برای این برگزار می‌شود که گذشته خودمان و رشادت و دلاورمردی‌های فرزندانمان را به نسل جوان و نسل جدید انقلاب منتقل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش خوی تصریح کرد: شهدا حقی بزرگ برگردن ملت ایران داشته و تبیین دیدگاه ها و اهداف آنها نباید در هیچ برهه ای از زمان فراموش شود.

وی افزود : خانواده های شهدا مظهر عزت انقلاب و سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و مسئولیت و وظیفه ی سنگین همگان در پاسداری ازآرمانهای والای شهدا و امام شهدامی باشند.

گفتنی است در حاشیه این برنامه از خانواده های معظم شهدای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار