مسابقات ورزشی موجب نشاط و رقابت رفاقتی است

لامرد (پانا) - رئیس کانون فرهنگیان شهرستان لامرد در اختتامیه مسابقات والیبال بانوان فرهنگی ، هدف از برگزاری این مسابقات را دورهمی ، نشاط و رقابت رفاقتی دانست و با اشاره به نتایج این دوره مسابقات والیبال گفت : در این رشته پس از رقابت جذاب چهار تیم شرکت کننده، سرانجام دبیرستان ام الکلثوم مقام اول، زینبیه مقام دوم و زهره نجم مقام سوم را کسب کردند.

کد مطلب: ۸۸۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی موجب نشاط و رقابت رفاقتی است


حسین حسینی با توجه به اینکه یک سالن ورزشی مخصوص و مستقل برای بانوان در لامرد وجود ندارد اظهار کرد : سالن های ورزشی یک ساعت خاص برای آقایان و بانوان است که مشکلاتی را برای هر دو گروه بوجود آورده است و نیاز است تا مسوولان در راستای سالنی اختصاصی برای بانوان همت کنند.

این مقام مسئول از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی جهت شاد سازی مدارس و فرهنگیان در دهه فجر خبر داد .

در ادامه فرمانده بسیج دانش آموزی لامرد، با اشاره به کمبود امکانات ورزشی مخصوص بانوان و دانش آموزان، خاطر نشان کرد : ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد ، مجموعه ورزشی شهید نعیمی را از سالها قبل برای استفاده بانوان فراهم کرده است. همچنین بسیج دانش آموزی یک سالن ورزشی دیگری را نیز پیگیری میکند که در مراحل پایانی تخصیص آن به سر میبرد.

مرتضی راستی ادامه داد: این سالن یکبار افتتاح شده بود اما هم اکنون در حال کارکردن روی الحاقیه آن که شامل رختکن، سرویس بهداشتی و حمام است، هستیم اما با شرایط نابسامان بودجه زمان افتتاح آن مشخص نیست.

در پایان این مراسم از تیم های برتر شرکت کننده تجلیل شد.

خبرنگار: فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار