عبدالرسول کریمی: باید تلاش کنیم در مورد دانش آموزان مشکل دار،در پیشگیری و درمان ،نقش مؤثرتری را ایفا کنیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : در این بازدید دارالقرآن ها، کانون ها، سازمان دانش آموزی و تعدادی از مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم دولتی و غیردولتی مورد ارزیابی قرار گرفتند و کار برخی بسیار مناسب و مطلوب در حوزه پرورشی ارزیابی شد.

کد مطلب: ۸۸۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: باید تلاش کنیم در مورد دانش آموزان مشکل دار،در پیشگیری و درمان ،نقش مؤثرتری را ایفا کنیم

معاون پرورشی و فرهنگی به اتفاق رؤسای ادارات این معاونت از تعدادی از مدارس منطقه 16 تهران بازدید بعمل آوردند.

عبدالرسول کریمی با بیان اینکه، یکی از راههای تعامل، ارتباط مناسب با مدارس می باشد افزود: باید متوجه باشیم آیا برنامه ها در مدارس محقق می گردد یا خیر و نقاط قوت و ضعف را در کار خود مشاهده کنیم، هم چنین هر چقدر بازدیدها در مدارس به منصه ظهور برسد آگاه خواهیم شد که برنامه ها متناسب با سند تحول بنیادین پیش خواهد رفت و یا خیر؟ هم چنین از خلاقیت های مدارس آگاه خواهیم شد و مدارس برتر در زمینه های مختلف مورد تقدیر خواهند گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: در این بازدید دارالقرآن ها، کانون ها، سازمان دانش آموزی و تعدادی از مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم دولتی و غیردولتی مورد ارزیابی قرار گرفتند و کار برخی بسیار مناسب و مطلوب در حوزه پرورشی ارزیابی شد.

هم چنین در این بازدید ، مرکز مشاوره منطقه 16 به صورت رسمی افتتاح گردید؛ در افتتاحیه این مرکز که نوزدهمین مرکز مشاوره دانش آموزی شهر تهران می باشد کریمی اعلام کرد: از سال گذشته این ششمین مرکز می باشد که افتتاح گردیده است که امیدواریم منشأ تحول باشد و در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مؤثری را ایفا کرد.

کریمی در ادامه تصریح کرد: باید تلاش کنیم دانش آموزان مشکل دار را بخصوص از طرح نماد شناسایی کنیم و در پیشگیری و درمان نقش مؤثری را ایفا کنیم.

وی تبلیغ و اطلاع رسانی این مرکز را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: باید سعی کنیم مرکز را به خانواده ها و دانش آموزان معرفی کنیم چون این منطقه نیاز مبرمی به مرکز مشاوره داشت.

گفتنی است: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از خدمات خالصانه مدیر، معاون پرورشی و همکاران حوزه پرورشی در ایجاد و راه اندازی این مرکز تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار