این خبر به روز رسانی می‌شود

افزایش تعداد کشته‌‌های حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد به ۹ نفر + اسامی

تهران (پانا)- رئیس مرکز اورژانس تهران از کشته شدن ۹ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تعداد کشته‌‌های حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد به ۹ نفر + اسامی

رئیس مرکز اورژانس تهران در ارتباط با جزئیات این حادثه به پانا گفت: این حادثه ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز (سه شنبه) در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داده است.

پیمان صابریان افزود: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک بالگرد اورژانس، ۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: متاسفانه در این حادثه ۹ نفر جان باختند که ۷ نفر در محل و دو نفر در بیمارستان بوده است و ۲7 نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان های عرفان نیایش،حضرت رسول، امام خمینی(ره)،شریعتی انتقال یافتند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه اتوبوس به دلایلی که هنوز کاملا مشخص نیست، گفت: این اتوبوس وارد فضای سبز دانشگاه شده و پس از واژگونی و غلتیدن در بخشی از زمین فرو رفته است و همکاران ما تلاش کردند همه مصدومین حادثه را از اتوبوس خارج کنند.

وی افزود: احتمالا اینکه دانشجویانی در این سانحه از اتوبوس به بیرون پرتاب شده باشند وجود دارد، بنابراین عملیات همکاران ما در جستجو برای یافتن همه دانشجویان و مصدومین و در نهایت جابجایی اتوبوس ادامه دارد.

ملکی تصریح کرد: همه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. دو نفر از کشته‌شدگان زن و 5 نفر مرد هستند و حال 4 نفر از مصدومان وخیم است.

همچنین سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران درباره آخرین وضعیت حادثه اتوبوس دانشجویان که ظهر امروز به وقوع پیوست، گفت: بلافاصله بعد از این حادثه، همکاران بنده در پلیس در محل حادثه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه حادثه در معابر دانشگاه آزاد و دقیقا در محوطه داخلی بوده است، گفت: این معابر در شیب بوده است به همین منظور جابه جایی دانشجویان توسط پیمانکار بوده است.

سردار مهماندار تصریح کرد: اتوبوس به سمت جنوب دانشگاه در حال حرکت بوده است و حدود نود متر در فضای سبز طی می کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه توقف اتوبوس در شیب کار سختی بوده است، گفت: متاسفانه پس از این حادثه، اتوبوس با تاسیسات آب که از جنس بتنی بوده است برخورد می کند و بخش عمده ای از زیر اتوبوس از بین می رود و انتهای اتوبوس فقط سالم باقی مانده است.

وی ادامه داد: علت افزایش کشته شدگان همین برخورد با پایه بتنی بوده است. البته همکاران بنده مشغول بررسی دقیق حادثه هستند و همکاری‌ها با مسئولان قضایی هم در این رابطه ادامه دارد.

اسامی جانباختگان این حادثه به شرح زیر است:

سجاد پور احسان

علی حسینی زاده نوا

احسان صفایی

رحمان عقلمند

سارا رادمنش

محمد علی ابوالفتحی

محمد جواد هوشنگی

نیلوفر رادمهر

مهشید مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار