شهردار منطقه 20 : لزوم ورود ساعت آموزشی مدیریت بحران در مدارس

شهرری (پانا) - شهردار منطقه 20 در مراسم قدردانی از مسئولین خانه‌های دوام به لزوم ورود ساعت آموزشی مدیریت بحران در مدارس و افزایش گروه های دوام محلات تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهردار منطقه 20 : لزوم ورود ساعت آموزشی مدیریت بحران در مدارس

فرهاد افشار در این مراسم با اشاره به اینکه در گذشته نحوه اداره جوامع بر اساس مجموعه حاکمیتی تعریف می شد ولی امروز بحث حکمروایی و به دنبال آن حکمروایی خوب شهری مطرح است، افزود: یکی از اصل‌های مهم حکمروایی خوب شهری سهیم شدن مردم در سرنوشت خودشان است که تحقق حداکثری مشارکت مردمی از الزامات تحقق این مهم محسوب می شود.

او به اهمیت خانه‌های دوام محلات اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف اثربخش نیازمند برنامه عملیاتی هدفمند هستیم تا در بازه یک ساله بیش از 50 درصد مردم ساکن منطقه 20 با آموزش‌های اولیه مدیریت بحران آشنا شوند.

افشار دانش‌آموزان را به عنوان اثرگذارترین قشر از سفیران آموزشی معرفی کرد و گفت: لازم است آموزش‌های مدیریت بحران با رویکرد پیشگیری و نحوه مدیریت حین بحران، در ساعات آموزشی مدارس لحاظ شود.

شهردار منطقه 20 ارتقاء سطح دانش گروه‌های دوام و ارائه آیتم‌های انگیزشی برای عضوگیری گروه‌های دوام در محلات را در دستور کار ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 قرار داد و یادآور شد: اگر خانواده‌ها توانمند و آشنا به مسائل مدیریت بحران شوند، کمترین آسیب در زمان بحران به آنها وارد می‌شود و در نهایت رضایت‌مندی آنها و زندگی امن‌تری برایشان فراهم می‌شود.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار