آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از زبان سرپرست باشگاه

عرب: جذب طارمی و قوچان‌نژاد گمانه‌زنی رسانه‌هاست

(پانا) - ایرج عرب، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس از روند نقل و انتقالات این باشگاه پیش از باز شدن پنجره زمستانی ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از زبان سرپرست باشگاه

ایرج عرب سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی بر تیم حاکم است و با بازیکنانی که مدنظرمان است در حال مذاکرات نهایی هستیم و هیچ مشکلی در این راه نداریم.

وی درباره نگرانی هواداران از عدم عقد قرارداد با بازیکن جدید گفت : هواداران خیالشان راحت باشد، ما قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی کار مذاکره با بازیکنان را آغاز کرده‌ایم و هم این روند را تا آخرین نفر ادامه می‌دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: طبق فهرستی که برانکو به ما داده با بازیکنان صحبت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم را جذب کنیم.

عرب در خصوص جذب بازیکنانی مانند مهدی طارمی و رضا قوچان‌نژاد اظهار کرد: جذب این دو بازیکن گمانه‌زنی رسانه‌هاست. ما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد که بازیکنانی جذب این تیم شوند که بتوانند در پایان فصل پرسپولیس را به قهرمانی برسانند و تیم سومین قهرمانی متوالی را در لیگ برتر جشن بگیرد. البته مهدی طارمی و رضا قوچان‌نژاد از بازیکنان خوب و قابل قبول هستند اما تا اعلام رسمی جذب بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس به نظرم نباید به خبرها توجهی کرد، همانطور که گفتم ما طبق لیستی که برانکو به باشگاه ارائه داده است، بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان به پرداخت پاداش نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس اشاره کرد و گفت: به شدت پیگیر دریافت این پاداش هستیم. خوشبختانه به ما قول‌هایی هم داده‌اند که به زودی آنها را اعلام خواهیم کرد. در این مدت با طلبکاران خارجی هم صحبت کردیم و مبلغی را به آنها پرداخت کردیم. خوشبختانه وضعیت خیلی خوب است و به زودی هم اخباری خوبی از نقل و انتقالات پرسپولیس خواهید شنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار