با حضورمربی بدنساز تیم ملی جودو برگزار شد:

کارگاه طراحی و زمان‌بندی تمرین برای کودکان و نوجوانان

بجنورد (پانا)- کارگاه آموزشی طراحی و زمان‌بندی تمرین برای کودکان و نوجوانان با حضور و تدریس مربی بدنساز تیم ملی جودو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه طراحی و زمان‌بندی تمرین برای کودکان و نوجوانان

سلامت حسن لنگری در ابتدای این کارگاه افت سطح آمادگی جسمانی دانش آموزان را از مهم ترین فاکتورهایی ذکر کرد که باید در راستای برگزاری کارگاه های کیفی ویژه معلمان تربیت بدنی مورد توجه قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند سازی نیروهای انسانی خصوصا معلمان تربیت بدنی عنوان کرد و گفت این مهم جزء شاخص های اصلی اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی معاونت تربیت بدنی و سلامت به شمار می رود.

وی تصریح کرد:از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در جهت اثر بخشی کارگاه های آموزشی کیفیت بخشی به دوره هاست و این امر مورد توجه قرار گرفته و به همین منظور از برجسته ترین اساتید کشور برای تدریس در دوره دعوت بعمل آمده است.

به گفته وی عنوان دوره با نظر همکاران اداره تربیت بدنی ،گروه های آموزشی ،انجمن علمی و مدرس دوره انتخاب شد.

وی به هدف معاونت تربیت بدنی و سلامت اشاره و افزود:هدف بهره مندی بیشتر با حداقل امکانات است و معلمان تربیت بدنی نیز استقبال خوبی از برگزاری این کارگاه داشتند ضمن اینکه مباحث علم ورزش کاربردی ، به روز و جدید به صورت تئوری و عملی مطرح خواهد شد.

مربی بدنسازی تیم ملی جودو کشور در بجنورد نیز بدنسازی را پایه تمامی رشته‌های ورزشی دانست و بر ضرورت آن تأکید کرد.

حمید آقا علی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری کارگاه اظهار داشت: دوره طراحی و زمان‌بندی تمرین برای کودکان و نوجوانان حائز اهمیت است، با توجه به اینکه در این دوره زمانی کودکان در حال رشد سریع هستند طبیعی است طراحی تمرین شرایط و ویژگی‌های خاص داشته باشد.

علی نژاد تصریح کرد: مطالبی که در دوره عنوان‌شده از این حیث حائز اهمیت است که بر رشد کودک و نوجوان تأثیر دارد و سبب ارتقاء رشد و تسریع در رشد کودکان می‌ شود.

وی که حدود یک سال و نیم مربی بدنسازی تیم ملی است افزود: در ورزش یک سری مباحث علمی نادیده گرفته‌شده و جا دارد مباحث علمی وارد عرصه ورزش قهرمانی و ملی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار