«با تو باران می شوم» را از رادیو تهران بشنوید

تهران (پانا) - «با تو باران می شوم» برنامه جدید رادیو تهران است که طبق خطبه های نهج البلاغه اشاره به صفات خوب پرهیزگاران دارد

کد مطلب: ۸۸۱۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
«با تو باران می شوم» را از رادیو تهران بشنوید

مینا نیکانیک تهیه کننده برنامه گفت: ویژه برنامه با تو باران می شوم یکی از برنامه های جدید رادیو تهران است که ویژه اذان مغرب تدارک دیده شده و هر روز به یکی از صفات پرهیزکاران اشاره می کند.

وی افزود: این برنامه کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیو تهران است که هر روز از ساعت 17 بر طبق خطبه های نهج البلاغه همچون خطبه خمام و خطبه 31 صفات پرهیزگاران را همچون توصیه های امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع) است، بیان می کند.

سخنان مقام معظم رهبری و بزرگانی مانند آیت الله مجتهدی، حاج آقا دولابی، حجت الاسلام عالی و... سخنان بزرگانی از جمله شهید چمران، شهید بهشتی و شهید مطهری بازگو می شود. دعا، نیایش، شعر و تواشیح، پخش دعای فجر و اقامه نماز مغرب از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

نیکانیک معتقد است: هدف این برنامه اشاره به صفات خوب پرهیزگاران همچون کسب روزی حلال، شادمانی و نشاط، خوش اخلاقی، نیرومندی در عقیده و ایمان، شکر گزاری، نرمی در گفتار و قلبی فروتن همراه با تصنیف دارد.

محمدرضا علی اکبری گویندگی، دکتر مهدی رسولی نویسندگی، مهدی رستمی کارشناسی و دکتر احمد دهنوی پژوهشگر مذهبی این برنامه است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار