تخصیص50 میلیارد ریال اعتبار برای نصب گاردریل در جاده های سردشت

ارومیه(پانا)-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ازتخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای نصب گاردریل در محورهای سردشت به مهاباد و سردشت خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص50 میلیارد ریال اعتبار برای نصب گاردریل در جاده های سردشت

ارسلان شکری در دیدار با فرماندار سردشت، اظهار داشت: این مبلغ در محورهای مواصلاتی و نقاط حادثه خیز شهرستان هزینه می شود.

وی، در رابطه با آسفالت جاده سردشت به بوکان، گفت: در صورتی که زیرسازی های لازم در این مسیر انجام شود ما نیز برای آسفالت وارد عمل می شویم.

وی، در خصوص پیگیری آسفالت جاده های آنتنی و همچنین برای تعمیر و تجهیز ماشین آلات اداره راهداری به عنوان یکی از مطالبات شهرستانی قول مساعد داد.

فرماندار سردشت، هم در این دیدار، عملکرد ادارات مرتبط با راه را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: علی رغم اقدامات شایسته ای که هم اکنون در حال انجام است اما ریشه ناکارآمدی این حوزه زیرساختی در گذشته به وجود آمده است.

نژاد جهانی، تصریح کرد: هر چند نگاه ما به توسعه باید ملی باشد اما اگر در شاخص بندی ها به درستی عمل نکنیم دچار آسیب های جبران ناپذیری خواهیم شد.

وی، با بیان اینکه جمعیت به تنهایی ملاک خوبی برای شاخص بندی نیست گفت: برای توزیع صحیح و مناسب اعتبارات و امکانات باید مولفه های دیگر نیز به تناسب هر منطقه در نظر گرفته شود.

جهانی، ادامه داد: به دلیل صعب العبور بودن محورهای این شهرستان مسافت زمانی با کیلومتر ملاک متناسبی برای سنجش و مقایسه نیست.

وی، با اشاره به موقعیت شهرستان افزود: بخش قابل توجهی از سفرها با کارکرد درون شهری از محورهای بین شهری صورت می گیرد و باید نگاه ویژه ای به اصلاح هندسی آن داشت.

وی، همچنین خواستار بهسازی و‌ بازسازی تعدادی از محورهای روستایی، اصلاح هندسی مسیر ابتدا و انتهای پل شهدای شیمیایی، ساماندهی مسیر پلیس راه، روکش جاده گردشگری آبشار شلماش، ادامه و از سرگیری پروژه های قرارگاه خاتم، و آسفالت جاده های آنتنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار