طرح تحکیم بنیان خانواده در آموزشگاه مهندس معصومی ناحیه 4 اجرا شد

ناحیه 4 اصفهان (پانا) - طرح تحکیم بنیان خانواده با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره مراقبت وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی اداره کل و مدیر آموزش وپرورش ناحیه 4و جمعی از مسئولین و خانواده های دانش آموزان در آموزشگاه مهندس معصومی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح تحکیم بنیان خانواده در آموزشگاه مهندس معصومی ناحیه 4 اجرا شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 گفت : خانواده مهمترین نهادی است که فرزندان در آن رشد می کنند و بنیان خانواده شالوده و اساس همه نهادها و بنیادهای اجتماعی است که اگر تقویت شود مسلما به دنبال آن نهادهای دیگر به درستی کار انجام خواهد داد و سرمایه های اصلی خانواده فرزندان هستند که خانواده ایرانی - اسلامی با کانون محبت و عشق بین اعضاء خانواده مستحکم تر خواهد شد .

در ادامه عبدالرضا رئیسی معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان اظهار داشت : " انسان در طول زندگی و رشد کردن دچار یک سری نیاز ها می شود که در دوران کودکی اولیا نیازها را برطرف می کنند و در طی بزرگ شدن نیاز انسان نیز بزرگتر می شود و وارد خانه دوم یعنی مدرسه می شود.کارکنان مدرسه در تربیت کودک به اولیا کمک می کنند . این درحالی است که اگر کودک دچار آسیب های اجتماعی شد باعث کند شدن حرکت جامعه می شود که تعامل فرزندان و والدین و ارتباط بین آنها می تواند نقش موثرتری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشد . "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار