دستگیری زورگیر حرفه ای با 50 فقره سرقت در تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک زورگیر در محله "سلیمانیه " خبر داد و گفت: این متهم در تحقیقات پلیسی به 50 فقره سرقت اعتراف کرد.

کد مطلب: ۸۸۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری زورگیر حرفه ای با 50 فقره سرقت در تهران

سرهنگ بهزاد اختیاری گفت: پرونده ای از کلانتری 121 سلیمانیه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که مال باخته پس از حضور در این پایگاه در اظهاراتش، عنوان کرد: حدود ساعت 23 حوالی پارک بسیج پیاده در حال تردد بودم که ناگهان 2 موتور سوار جلویم را گرفته و یکی از آنها از موتور پیاده شد و با تهدید سلاح سرد و زخمی کردن دستم، مبلغ 650 هزار تومان وجه نقدم را ربوده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران این پایگاه، شناسایی و دستگیری متهمان را دستور کار قرار داده و رد پای یکی از سارقان حرفه ای را در تحقیقات پلیسی به دست آوردند.

سرهنگ اختیاری افزود: کارآگاهان با چهره زنی و پالایش اطلاعاتی ، مخفیگاه متهم را در محله سلیمانیه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیرکردند که در تحقیقات پلیسی به 50 فقره زورگیری با همکاری 2 تن از همدستانش در شرق تهران اقرار کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه با تلاش و پیگیری ماموران تاکنون 36 تن از مال باختگان شناسایی و به این پایگاه دعوت شده اند، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری 2 همدست این متهم ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار