تجلیل از پژوهشگران برترملارد

ملارد (پانا)- فرماندار ملارددرهمایش تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان بر فراهم کردن فضای امن و آزاد برای پژوهشگران تاکیدکرد.

کد مطلب: ۸۸۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پژوهشگران برترملارد

حسین توکلی در سخنانی اظهارکرد:حدود هجده سال ازتصویب هفته پژوهش توسط شورای فرهنگ عمومی می گذرد و علی رغم اینکه قبل از آن یک روز خاص در دانشگاه ها برنامه گرفته می شدودفاتر پژوهش فعال می شد،ولیکن امروز پژوهش درسراسر دانشگاه های کشور به یک اصل مهم تبدیل شده است.

او خاطر نشان کرد:قبل ازسال ۶۷ هیچ اقدامی درخصوص برنامه های هسته ای وپژوهشی صورت نگرفته بودوبعد از این سال مطالعات پژوهشی در کشور آغاز و به نتایج بسیار ارزنده ای در زمینه های مختلف از جمله هسته ای دست پیدا کردیم.

فرماندار ملاردتاکیدکرد:دشمنان قسم خورده ایران اسلامی روزبه روزشاهدشکوفایی و بروز استعدادها در کشور بودند و به همین دلیل فشارهای زیادی ازجمله تحریم را بر کشور وارد کردند.

نماینده دولت درشهرستان ملاردتصریح کرد:بعداز این فشار ها و تحریم ها مذاکراتی با کشور های تحریم کننده انجام شد و با تمام مخالفت های داخلی وخارجی توافقاتی حاصل شد وبا تمام بدعهدی هایی که کشور آمریکایی داشت به همه جهانیان ثابت شد، کشور ایران هیچگاه به دنبال سلاح اتمی نبوده و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) استفاده از این سلاح را حرام می داند.

توکلی کجانی خاطر نشان کرد: ایجاد فضایی آزاد و سالم و تامین منابع مالی در حوزه پژوهش و تحقیق از اهمیت به سزایی برخوردار است و راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و ایجاد دو شهرک صنعتی مصوب هیئت دولت از موضوعاتی است که مسئولان ملارددر حمایت از پژوهش پیگیر آنها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار