درخشش دانش آموزان دخترشهر قدس درمسابقات شطرنج شهرستانهای استان تهران

شهر قدس ( پانا) - تیم شطرنج دانش آموزی دختران مقطع متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش شهر قدس موفق به کسب مقام استانی شدند.

کد مطلب: ۸۸۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان دخترشهر قدس درمسابقات شطرنج شهرستانهای استان تهران

مسابقات استانی شطرنج دختران در شهرری برگزار شدو از شهرستان قدس نیز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم شرکت داشتند که تیم شهرقدس توانست در رقابتی سخت و تنگاتنگ در مقطع متوسطه دوره دوم مقام اولو در مقطع ابتدایی مقام دوم استان را از آن خود نماید.

این مسابقات به روش سوئیسی و در 5 دور برگزار گردیدودر این مسابقات 169 نفر بازیکن در قالب سیزده تیم مقطع ابتدایی و چهارده تیم مقطع متوسطه دوره اول و یازده تیم متوسطه دوره دوم با پنج نفر بازیکن برای حضور در مسابقات کشوری به رقابت پرداختند .

دانش آموزان نرگس دوستی ، نیلوفر دوستی و زینب محمدی از شهر قدس در مقطع متوسطه دوره دوم مقام اول استان را کسب نمودند و راهی مسابقات کشوری شدند.

دانش آموزان رها بازیار،زهرا کاظمی، ریحانه هادلو ،آیلار اله مرادی و مهرسا ایراهیم نژاد درمقطع ابتدایی نیزمقام دوم استان را کسب نمودند.

از تیم های قهرمان سه نفر از پنج نفر عضو تیم به صورت مستقیم در مسابقات قهرمانی دانش آموزی کشور شرکت می کنند ونفرات برتر دیگر میزها در مقاطع دیگر با نظر مسئول انجمن آموزش و پرورش شهر قدس در انتخابی تکمیلی شرکت و دونفر دیگر به تیم اصلی اعزام می گردند.

/خبر نگار: شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار