جشن گلریزان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در خرم‌آباد برگزار شد

خرم آباد (پانا) - جشن گلریزان جهت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت خرم‌آباد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر، مشاور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استان در زورخانه مدرسه شهید محراب مرادی خرم‌آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن گلریزان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در خرم‌آباد برگزار شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: از قدیم الایام ورزش ملی و باستانی زورخانه‌ای علاوه بر بحث سلامت جسم به تربیت روح و روان نیز تاکید داشته و در کنار پرورش جسم، پرورش جان را نیز مد نظر قرار داده است.

حبیب الله خجسته پوروی افزود: همواره در طول تاریخ در همه محلاتی که زورخانه وجود داشته مراسم گلریزان یکی از برنامه‌های هفتگی، ماهیانه و یا فصلی زورخانه‌های ما بوده است و امروز می‌بینیم این زورخانه دانش‌آموزی علی‌رغم اینکه چند ماهی از افتتاح آن نگذشته اما به این فلسفه اصلی خود رجوع کرده و این برنامه را تدارک دیده است.

وی ضمن قدردانی از مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و معاون تربیت بدنی و سلامت استان ، جهت دنبال کردن مسائل ورزشی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی موضوعی است که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید خاص دارند.

وی بیان کرد: از آنجا که در بحث مقابله با آسیب‌ها کم کاری شده است همه ما باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم هم این کم کاری و عقب افتادگی 20 ساله را جبران کنیم و هم بتوانیم در ادامه مسیر از وقوع آن جلوگیری کنیم.

خجسته پور گفت: با پیگیری‌های مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان توانستیم در کنار 9 مرکز استان، شهرستان خرم‌آباد به عنوان دهمین مرکز استان انتخاب و در 10 محله آن گروه‌های تسهیل گری تاسیس شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار