بررسی معادلات نقل و انتقالات زمستانی برانکو؛ پرسپولیس کهکشانی خواهد شد

تهران (پانا) - پرسپولیس 5 خرید قطعی برای نیم فصل دارد اما برانکو علاوه بر آنها، قصد دارد خریدهای بزرگی را برای پرسپولیس انجام دهد.

کد مطلب: ۸۷۹۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی معادلات نقل و انتقالات زمستانی برانکو؛ پرسپولیس کهکشانی خواهد شد

فرهاد فخرآبادی / پرسپولیس به رغم محرومیت از نقل و انتقالات نمایش خوبی در نیم فصل اول داشت اما نیم فصل سخت در انتظار این تیم است و به نظر می‌رسد برانکو کار سختی برای هت تریک قهرمانی داشته باشد. کار سخت پرسپولیس در نیم فصل دوم با خریدهایی بزرگ که 5 بازیکنش قطعی شده می‌تواند آسان شود اما برانکو علاوه بر سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سعید کریمی به‌دنبال تقویت بیشتر تیمش در سه خط دفاع، هافبک و حمله است. البته در صورتی که بیرانوند ترانسفر شود یک ستاره دیگر به دروازه پرسپولیس خواهد رسید تا تیم برانکو در 4 پست بازیکن جذب کند و در این بین نام محمد انصاری هم به علت مصدومیت از لیست خارج می‌شود.

بیرانوند کلید اول خروجی‌ها

علیرضا بیرانوند

پیش از اینکه فصل شروع شود بیرانوند بحث پیشنهاد خوب خارجی را مطرح کرد اما محرومیت پرسپولیس مانع از ترانسفر شدن او شد و حالا با تمام شدن دوران محرومیت او می‌تواند به لیگ اروپایی برود. ترانسفر شدن بیرانوند فعلا در حد حرف است اما اگر پیشنهاد از تیمی بزرگ به پرسپولیس برسد، برانکو مخالفتی با رفتن او نخواهد داشت. البته گفته می‌شود ترابوزان اسپور مشتری جدی بیرانوند است، همچنین بحث‌های مبنی بر وجد پیشنهاد از بلژیک و هلند برای این گلر جوان وجود دارد.

احسان علوان‌زاده

نتوانست در پرسپولیس به جایگاه خوبی برسد و به نظر می‌رسد برانکو نیز تمایل چندانی به ادامه کار با علوان‌زاده ندارد. شرایط برای صدور رضایت نامه علوان‌زاده مهیا است و شنیده می‌شود او به خوزستان بازخواهد گشت و شاید از خریدهای افشین قطبی برای فولاد خوزستان باشد و بخشی از انتقال سینا مریدی به تهران شود.

گادوین منشا

به هیچ عنوان نتوانست نمایش پیکان را در پرسپولیس تکرار کند، او یک نیم فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و با توجه به حضور مهدی ترابی و علی علیپور شانس فیکس شدنش کم خواهد شد. با توجه به پیشنهاد سه تیم لیگ برتری به او شاید در همین هفته‌ها رضایت‌نامه او صادر شود تا از قبال همین نیم فصل پول خوبی به پرسپولیس برسد.

برانکو و خریدهای کهکشانی

سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری و سعید کریمی قرادادشان با پرسپولیس بسته شده و به طور صد در صد از ابتدای نیم فصل برای این تیم به میدان خواهند رفت. اما برانکو باز هم قصد دارد تیمش را تقویت کند، البته بخشی از این تقویت تیم مربوط به ماندن یا جدایی علیرضا بیرانوند است.

رشید مظاهری

بیش از آغاز فصل از علاقه او و پرسپولیس برای همکاری حرف زده شده بود اما حضور بیرانوند مانع از این انتقال شد. حالا با رفع محرومیت پرسپولیس در صورتی که بیرانوند ترانسفر شود گزینه اول برای دروازه پرسپولیس رشید مظاهری است. اما مانع بزرگ پیوستن او به پرسپولیس قراردادش با ذوب آهن است که تا پایان فصل اعتبار دارد. شاید اگر ذوب آهن بتواند سید حسین حسینی را جذب کند، فاز پرسپولیسی شدن مظاهری جدی‌تر شود اما چیزی که مشخص شده این است که پرسپولیس باید هزینه بالایی را برای خرید او به ذوب آهن پرداخت کند که شاید بخشی از هزینه انتقال حسینی برای این تیم اصفهانی فراهم شود.

محمدرضا اخباری

گلری که در تراکتورسازی نمایش خوبی داشت پس از پایان قراردادش با تیمی قرارداد نبست و یک نیم فصل را بدون تیم به پایان رساند و در نیم فصل می‌تواند هدف خوبی برای تیم‌ها باشد. البته حضور او در پرسپولیس در درجه اول منوط به ترانسفر شدن بیرانوند است و در درجه دوم به پرسپولیسی نشدن مظاهری مربوط است.

علیرضا حقیقی

بارها خودش را پسر پرسپولیس معرفی کرده اما روزهای بدی که داشته باعث شده در نیم فصل اول بدون تیم بماند. او سومین گزینه پرسپولیس برای حضور در دروازه در صورت جدایی بیرانوند است که به نظر می‌رسد در مقایسه با مظاهری و اخباری شانس کمتری دارد اما نباید فراموش کرد که آشنایی او با جو پرسپولیس می‌تواند برگ برنده باشد.

محمد نادری

با 22 سال سن و توانایی بازی در دفاع آخر و چپ راهی بلژیک شد تا حضور در اروپا را تجربه کند اما روزگار در این کشور برای او خوب پیش نرفت و فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. قرارداد او با کورتجیک تا سال 2022 اعتبار دارد اما با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر سکونشین بوده شاید این تیم در برابر صدور رضایت‌نامه او چندان مقاومت نکند و با هزینه کم بتواند پرسپولیسی شود. گفته می‌شود توافق لازم صورت گرفته و باید در انتظار عقد قرارداد دائمی او با پرسپولیس باشیم.

سینا مریدی

برای تقویت خط هافبک، برانکو تمایل به جذب هافبک 22 ساله فولاد خوزستان دارد. درباره او نیز مانند نادری اخبار پیرامون قطعی شدن حضورش در تهران دارد و به نظر می‌رسد قطبی نیز با این انتقال موافق باشد. البته شاید علوان‌زاده یا حتی گادوین منشا بخشی از این انتقال باشند.

مهدی طارمی

آقای گل سابق فوتبال ایران که با جدایی‌اش از این تیم تبدیل به منفورترین آقای گل تاریخ پرسپولیس روی سکوها شده از هفته‌ها قبل اخباری پیرامون بازگشتش به پرسپولیس شنیده می‌شود. برانکو بدش نمی‌آید تا یکبار دیگر طارمی پرسپولیسی شود اما موضوع مهم این است که او با الغرافه قرارداد دارد و این انتقال برای پرسپولیسی‌ها هزینه سنگینی دنبال خواهد داشت.

رضا قوچان‌نژاد

فصل جدید برای قوچان‌نژاد در قبرس فصل خوبی نبود و او جایگاه بالایی در اندیشه تاکتیکی سرمربی آپوئل پیدا نکرده است. قوچی که پیش از این نیز بارها اخباری مبنی بر پرسپولیسی شدنش به گوش رسیده بود هدف نقل و انتقال سه تیم پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال است اما در بین این سه تیم گفته می‌شود حضور او در پرسپولیس قوی‌تر است. البته قوچی با آپوئل قرارداد دارد و پرسپولیس ابتدا باید شرایط صدور رضایت‌نامه او را مهیا کند. گفته شده که توافق خوبی بین او و پرسپولیس صورت گرفته و شاید در نیم فصل دوم او را با پیراهن این تیم در فوتبال ایران ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار