هوای تهران سالم است

تهران (پانا) - مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه کیفیت هوای پایتخت هم اکنون در شرایط سالم قرار دارد، گفت: تا فردا (اول دی) نیز از نظر شرایط کیفی هوای مطلوب‌تری در تهران برقرار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۹۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
هوای تهران سالم است

به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین شهبازی گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا برای امروز (۳۰ آذر) حاکی از وزش باد با بزرگی بالاتر از پنج متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی است و به تدریج از شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه با تداوم این شرایط جوی تا فردا (اول دی) برای برخی ساعات بارش پراکنده باران و وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود، تصریح کرد: همچنین تا روز آینده کاهش محسوسی در دما هوا پایتخت مشاهده خواهد شد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۳۰ آذر) در شرایط سالم قرار دارد و انتظار می رود تا فردا از غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق کاسته شده و شرایط کیفیت هوای مطلوب‌تری در بیشتر مناطق پایتخت برقرار شود.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۴ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۵۶ همچنان در شرایط سالم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار