معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد: افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح با اعتبار ۱۵۰میلیارد تومان توسط وزیر آموزش و پرورش در آران و بیدگل

وزیر آموزش و پرورش از مردم خواست کمک‌های خود به این حوزه را افزایش دهند.

تهران (پانا) - معاون حقوقی و پارلمانی آموزش و پرورش از افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح ۱۵۰ میلیارد تومانی توسط وزیر آموزش و پرورش در کاشان، آران و بیدگل، سفیدشهر و نوش‌آباد خبر داد. وزیر آموزش و پرورش در این سفر از مردم خواسته است کمک‌های خود را به آموزش و پرورش افزایش دهند تا مشکلات آن حل شود.

کد مطلب: ۸۷۹۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد: افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح با اعتبار ۱۵۰میلیارد تومان توسط وزیر آموزش و پرورش در آران و بیدگل

امیر علی نعمت‌الهی به پانا گفت: امروز بنا به دعوت آقای دکتر ساداتی‌نژاد، نماینده مردم آران و بیدگل و کاشان در مجلس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولان محلی، وزیر آموزش و پرورش به اتفاق معاونان در شهرستان آران و بیدگل حضور پیدا کردند و ابتدا به شهدای این شهرستان به خصوص شهدای دانش‌آموز ادای احترام کردند.

او ادامه داد: هم‌چنین شرکت در جلسات صمیمی فرهنگیان و دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های امروز بود که قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان طرح و پروژه یا افتتاح و کلنگ‌زنی شد یا وزیر جهت تسریع در پروژه‌ها دستورات لازم را صادر کردند.

او به نقش خیران در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: در جلسات متعدد، وزیر علاوه بر تکریم خیران از همه مردم ایران و خیران نیک‌اندیش خواستند که کمک‌ها را افزایش دهند.

نعمت‌الهی گفت: وزیر آموزش و پرورش به حادثه زاهدان اشاره کرد و گفت اگر ۵۰درصد یارانه‌بگیران به صورت داوطلبانه از یک ماه از یارانه خود صرف‌نظر کنند می‌توان برای همیشه سیستم گرمایش همه مدارس را سامان داد.

نعمت‌الهی به جلسه وزیر آموزش و پرورش با فرهیختگان کاشان اشاره کرد و گفت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش بر تحول در آموزش و پرورش در چارچوب سند تحول تاکید کرد و از فرهنگیان خواست که اجرای سند را تسریع کنند.

او به تذکر وزیر درباره تبلیغات کاذب رسانه‌ها و مشکلات آموزش و پرورش در این زمینه اشاره کرد و گفت: همه باید به سمت و سویی بروند که آموزش‌ها برای دانش‌افزایی به آینده‌سازان موثر و مفید باشد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد وزیر آموزش و پرورش کاشان را به قصد زاهدان و دیدار خانواده حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان ترک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار