اختصاص ردیف بودجه برای پرداخت سهم 3 درصدی دولت از حق بیمه به تأمین اجتماعی

تهران (پانا) - سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تأمین اجتماعی گفت با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار در بودجه سال آینده کشور ردیف مستقل بودجه‌ای بر اساس ماده ۲۸ قانون تأمین اجتماعی برای پرداخت سهم سه درصدی دولت از حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی ایجاد شده است.

کد مطلب: ۸۷۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ردیف بودجه برای پرداخت سهم 3 درصدی دولت از حق بیمه به تأمین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی نمکی اظهار کرد: پیگیری این موضوع با تشکیل کمیته مشترکی بین سازمان تأمین اجتماعی و دولت محقق شد و معاونت اقتصادی به عنوان نماینده سازمان تأمین اجتماعی در کمیته مذکور پیگیری‌های فراوانی برای به ثمر رساندن این مهم داشته است.

نمکی افزود: بر اساس ماده ۲۸ قانون تأمین اجتماعی دولت باید حق بیمه سهم خود را به سازمان تأمین اجتماعی بپردازد که با پیگیری‌های متعدد مقرر شد که از سال ۹۸ این مهم در بودجه سالانه کل کشور در قالب ردیفی مستقل منظور شود.

نمکی ضمن تشکر از نگاه سازنده دولت تدبیر و امید و سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون تلفیق و همکاران معاونت‌های مختلف در زمان بررسی و تصویب بودجه سال آینده در مجلس این ردیف در بودجه نهایی خواهد شد و امیدواریم مبلغ تعیین شده برای آن نیز افزایش یابد. البته مهمتر از آن پایدار شدن این ردیف در سال‌های آتی به منظور دریافت مطالبات سازمان از دولت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار