فاطمه مهاجرانی: کشورمان بالای 6 هزار مدال‌آور جهانی دارد

تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در مراسم ملی سالروز تاسیس باشگاه دانش پژوهان از کسب بالای 6 هزار مدال‌آور جهانی از سوی کشورمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه مهاجرانی: کشورمان بالای 6 هزار مدال‌آور جهانی دارد

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، فاطمه مهاجرانی در اولین مراسم ملی سالروز تاسیس باشگاه دانش پژوهان، افزود: ما بناست ریشه داشته باشیم و رشد بکنیم و قرار نیست که فقط ذهن‌های انباشته از فرمول و مطالب علمی داشته باشیم.

او با بیان اینکه علم باید به انسان کمک کند که انسان متعالی و موثرتری باشد گفت: در دنیا خرد به اندازه‌ای مهم است که همسان تمام مدال‌های نوبل، صلح نوبل وجود دارد چون آدمی باید به صلح برسد.

مهاجرانی با بیان اینکه آدمی باید حالش با خودش خوب باشد افزود: آدمی زمانی حالش خوب هست که بداند که هر چه هست حاصل لطف خداوند است و باید قدردان و شکرگذار او باشد.

او افزود: ما برای اینکه بتوانیم بهتر به خلق خدا خدمت کنیم باید درون آرامی داشته و به خودمان به صلح رسیده باشیم.

مهاجرانی در ادامه با تاکید بر اینکه کشورمان بالای 6 هزار مدال آور جهانی دارد عنوان کرد: به طور قطع سیاستگذاران وظایفی را در قبال شما بر عهده دارند و حتما مدال آوران هم وظایفی را بر عهده دارند و این تعهدی دو جانبه هست.

او افزود: شما دانش پژوهان در قبال مسایل کشور و استان‌های محروم و در قبال تک تک فرزندان این کشور مسول هستید .

مهاجرانی با بیان اینکه شما در قبال این آب و خاک وظیفه دارید، گفت: شما باید در این کشور ریشه بزنید و ما هم وظیفه داریم که بستر این ریشه زدن‌ها را فراهم کنیم و این وظایف متقابل هست که یک کشور را به یک جامعه توسعه یافته تبدیل می‌کند.

او همچنین گفت: ما باید فرزندان خردمندی را تربیت کنیم که به تاریخ ، فرهنگ و پرچمشان افتخار کنند و جغرافیای کشور شان را بشناسند، تمامیت ارضی کشور شان را بفهمند و میراث فرنگی شان را پاس بدارند.

در پایان این مراسم از مدال‌آوران جهانی المپیادهای علمی سال 97 با اهداء لوح و هدیه قدردانی و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار