در محل مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

شاهین شهر، اصفهان (پانا) - جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در راستای هماهنگی بین اعضای کمیته 17 آذرماه در محل اتاق جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

محمد اسماعیل زاده ضمن خیرمقدم به حاضرین جلسه از اهتمام این مدیریت در برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم خبر داد و گفت : باید امکانات آموزشی به گونه ای فراهم شود تا همۀ دانش ­آموزان از برکات انقلاب بهره­ مند شوند. وی افزود: باید امید را در دل دانش آموزان زنده کرد و همه به فکر تعالی و رشد دانش ­آموزان باشیم.

در ادامه نجیمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تقدیر از مدیر آموزش و پرورش بخاطر مسئولیت کمیتۀ دانش ­آموزی و فرهنگیان ستاد دهۀ فجر افزود: این کمیته،برترین کمیته بوده است .

نجیمی اضافه کرد: برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، کمی و قابل اندازه­ گیری است؛ ولی برخی از دستاوردها کیفی است و باید برای دانش ­آموزان تبیین شود. وی از اجتماع باشکوه بانوان به نام « زنان فاطمی » در این ایام اشاره کرد و گفت: در مراسم تشییع شهید « غلام حق شناس» مشارکت دانش ­آموزان چشمگیر بود و شور و نشاطی به مراسم دادند.

از دیگر برنامه پیشنهادی این جلسه میتوان به عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات قصه گویی و نمایش عروسکی، برنامه پیاده ­روی خانوادگی و ... اشاره کرد .

این جلسه با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، مدیران کانون های پرورشی فکری شاهین شهر و گز، کارشناس هلال احمر و کارشناسان مدیریت برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار