برگزاری دوره ضمن خدمت هنرهای نمایشی درشهرستان فاروج

فاروج (پانا)- یک دوره ضمن خدمت 32 ساعته با عنوان هنرهای نمایشی ویژه معاونین و مربیان تربیتی فاروج  در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد

کد مطلب: ۸۷۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت هنرهای نمایشی درشهرستان فاروج

کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج: در این دوره ضمن خدمت که به مدت 32 ساعت برگزار گردید شرکت کنندگان با نحوه تشکیل گروه های نمایش، پرسش مهر ریاست محترم جمهوری، سرودهای همگانی، مسابقات فرهنگی و هنری، نقاشی همگانی، بررسی آثار منتخب کشوری در مسابقات سال های قبل، ثبت اسامی و آثار در سامانه همگام مدارس و ... آشنا شدند.

محبوبه حاجی پور افزود: معاونین و مربیان تربیتی شهرستان آثار همکاران و دانش آموزان شرکت کننده در پرسش مهر را ضمن ثبت در سامانه همگام تا 8 دی ماه و آثار مسابقات فرهنگی و هنری را تا 10 اسفند ماه به این کارشناسی تحویل نمایند.

وی از برگزاری جشنواره های تجارب برتر تربیتی، الگوهای برتر تدریس کتاب تفکر و سبک زندگی در شهرستان فاروج خبر داد و از تمامی مدیران، معاونین، مربیان تربیتی و دبیران مدارس جهت شرکت در این جشنواره ها دعوت به عمل آورد.

حاجی پور همچنین از مشاورین مدارس شهرستان فاروج درخواست نمود تا نسبت به برگزاری آزمون سلامت ویژه دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم و ثبت در سامانه همگام پیگیری های لازم را انجام دهند

لازم به یادآوری است که تدریس این دوره از ضمن خدمت را حسین رمضان زاده و سیده مریم حسینی بر عهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار