صیدلو: سایه پژوهش باید بر تمام تصمیم گیری‌های آموزش و پرورش گسترده شود

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: ۳۰ درصد کل اقدام پژوهی های کشور درشهرستان‌های استان تهران انجام شده است

تهران (پانا) - همایش استانی تجلیل از پژوهشگران با حضور سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: سایه پژوهش باید بر تمام تصمیم گیری‌های آموزش و پرورش گسترده شود

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: امسال سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از پیش جشن خواهیم گرفت و در آستانه چهل سالگی انقلاب یاد خواهیم گرفت که تصمیم‌های ما متکی بر پژوهش و تحقیق باشد و نه از روی شتاب‌زدگی.

او با تاکید بر اینکه مسائل کشور را باید بر اساس یافته های علمی و پژوهشی پیش برد، اظهار کرد: سایه پژوهش باید بر تمام تصمیم گیری‌ها در آموزش و پرورش گسترده شود تا به نتیجه مطلوب برسیم چرا که ورود علم به اجرا از طریق کار پژوهشی صورت می‌گیرد.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 17 هزار اقدام پژوهی در سطح شهرستان های استان تهران صورت گرفته است، گفت: دامنه این پژوهش‌ها در مقطع ابتدایی بیشتر از دیگر دوره ها بوده است که قابل توجه و تامل است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه 30 درصد کل اقدام پژوهی های کشور درشهرستان های استان تهران صورت گرفته است، یادآور شد: ما در این استان سالانه با 5 طرح پژوهشی روبرو هستیم که با تلاش های صورت گرفته در حال گسترش و افزایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: کسب رتبه اول گروه تولید و محتوی شهرستان های استان تهران در کشور و استان برتر فعالیت های پژوهشی نشان از تلاش گسترده همکاران در این حوزه و اهمیت به کار پژوهشی را می‌رساند که از زحمات همگی آنها تقدیر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار