فرماندار شهرستان تفت با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد

یزد (پانا) - فرماندار شهرستان تفت در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خواستار توجه ویژه به شهرستان تفت در تخصیص اعتبارات استانی شد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان تفت با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد

"محمد محامدی" فرماندار تفت در این دیدار خواستار تخصیص اعتبار برای دو پروژه آب‌رسانی سانیج و غدیر شد و اظهار داشت: با انجام این دو پروژه حدود شصت روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد و اولویت فرمانداری شهرستان در حال حاضر پیگیری و نظارت بر انجام این دو پروژه و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آن است.
فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ورودی تفت که بخشی از پروژه مسیر یزد - تفت- ابرکوه - سورمق و یک پروژه ملی است نیز با توجه به مطالبات پیمانکار ،روند عملیاتی آن سرعت خوبی را ندارد و امیدواریم در بودجه سال 98 اعتبار لازم برای انجام این پروژه در نظر گرفته شود.
محامدی به پروژه جاده سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه جاده سلامت که از یزد شروع و تا پارک شهیدان بنایی تفت ادامه خواهد یافت یکی از پروژه‌هایی است که در مرحله مطالعات اولیه قرار دارد و امید است در بودجه سال آینده با همکاری سازمان مدیریت اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شود و با همکاری شهرداری یزد و تفت و اداره کل ورزش و جوانان اجرایی شود.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت هم‌چنین خواستار تسریع در تخصیص اعتبار دو پروژه آسفالت ورودی اسلامیه و جاده روستای فیض‌آباد شد تا هرچه سریع‌تر این دو پروژه نیز اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار