کلنگ ساخت مدرسه 3 کلاسه خیر ساز روستای عجمی میانه زده شد

میانه (پانا) - آیین کلنگ زنی مدرسه 3 کلاسه روستای عجمی میانه با حضور مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، نجفی معاون اداره کل نوسازی استان، ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه و اعضای شورای اداری شهرستان و مجمع خیرین مدرسه ساز میانه بر گزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ ساخت مدرسه 3 کلاسه خیر ساز روستای عجمی میانه زده شد

مشایخی فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه خدمت و کمک رسانی به مردم از برترین عبادتها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت می باشد، افزود: خیرین مدرسه ساز حق بزرگی بر نظام آموزش و پرورش دارند که بی شک با وقف مال و ثروت خود در راه کمک رسانی به جامعه دانش آموزی و آینده سازان این مملکت سعادت دنیوی و اخروی خود را بیمه می کنند.

ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه افزود: مدرسه سازی کاری نیک و ارزشمند است و خیرین مدرسه ساز نقش مهمی را در جهت پروش آینده سازان مملکت اسلامی دارند. وی افزود خیرین همیشه در جهت توسعه آموزش گام های اساسی را برداشته اند.

مدرسه 3 کلاسه خیرساز در روستای عجمی کله بوز از توابع بخش مرکزی میانه با اعتبار شخصی 3 میلیارد ریال از سوی خیرین، خانم ها شاکر و خسروی نژاد کلنگ زنی شد و خیرین ساخت یک مدرسه یک کلاسه در روستای کولا را متعهد شدند.

گفتنی است این روستا 42 دانش آموز دارد که در حال حاضر در کانکس 2 کلاسه ای مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار