متخصصان رشته های درمانی در بیمارستان فجر ماکو مستقر شدند

ارومیه(پانا)-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: 12 پزشک متخصص در حوزه های مختلف درمانی به بیمارستان فجر ماکو جذب شدند که با تحقق این امر، مشکلات این حوزه تا حدود زیادی در این شهرستان مرزی رفع شد.

کد مطلب: ۸۷۸۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
متخصصان رشته های درمانی در بیمارستان فجر ماکو مستقر شدند

ابراهیم حسنی افزود: این متخصصان در حوزه های زنان و زایمان، مغز و اعصاب، روانپزشکی، عفونی، داخلی، ارتوپدی و طب فیزیکی جذب شده اند.


وی اضافه کرد: در حال حاضر 32 پزشک متخصص در شهرستان ماکو فعالیت دارند که همه نیازهای درمانی تخصصی را با همراهی پزشکان عمومی رفع می کنند.


حسنی بیان کرد: جراحی، زنان و زایمان، چشم، مغز و اعصاب، ارولوژی، روانپزشکی، نورولوژی، عفونی، کودکان و نوزادان، داخلی، قلب، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، طب فیزیکی، پاتولوژی و بیهوشی 16 رشته تخصصی است که پزشک متخصص در ماکو فعالیت می کند.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: افزایش کیفیت و خدمات رسانی به بیماران و کاهش تردد به سایر شهرها برای انجام امور درمانی از جمله مهمترین اهداف جذب این متخصصان است.


حسنی با قدردانی از اهتمام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در این خصوص گفت: تأمین نیروی انسانی، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ارتقای تنوع و کیفیت خدمات سلامت و بهداشت به عنوان اساسی ترین برنامه های اجرایی طرح تحول سلامت است.


وی افزود: با حضور این متخصصان، نیاز به جذب دستگاه های تشخیصی سی تی اسکن و MRI بیشتر شده که امیدواریم با همکاری خیران این امر میسر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار