کریمی :

معلم باید دانش آموزان را درگیر فعالیت های درسی کند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی گفت: مهمترین رسالت اداره کل توانمندسازی معلمین می باشد .

کد مطلب: ۸۷۸۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلم باید دانش آموزان را درگیر فعالیت های درسی کند

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی گفت: مهمترین رسالت اداره کل توانمندسازی معلمین می باشد و معلمی که درس تفکر را تدریس می کند باید تلاش کند در گام اول دانش آموزان را درگیر فعالیت های درسی کند. هم چنین به مشارکت دانش آموزان پاسخ مناسب دهد.

کریمی افزود: باید تلاش کنیم کودک درون معلمین در این درس فعال شود چون لازم است حتماً در این درس گاهی معلمین نقش آفرینی داشته باشند. وی بیان کرد تعامل مناسب با دانش آموزان مهمترین اصل در تدریس این کتاب می باشد. هم چنین باید تلاش نماییم منابع مناسب در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: در درس تفکر و سبک زندگی دانش آموزان به خودباوری رسیده و تلاش می کنند، در روابط اجتماعی و فردی بهبودی حاصل نمایند و هیجانات منفی خود را کنترل کنند. در این روش باید از متدها و روشهای مختلف استفاده کنیم و خلاقیت معلم نقش بسیار مؤثری دارد.

کریمی خاطر نشان کرد: داشتن طرح درس کمک می کند بتوانیم برنامه منسجمی داشته باشیم اما باید مرتب به روز رسانی کنیم چون ویژگی یک معلم خوب بالابردن دانش و آگاهی هاست چون بالابردن دانش توانایی ایجاد می کند در برخورد با پدیده ها مؤثرتر عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار