نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در دبستان دخترانه غیر دولتی نیکان علم تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه(پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در دبستان غیر دولتی نیکان علم را ترویج فرهنگ پژوهش در سطح مدرسه عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در دبستان دخترانه غیر دولتی نیکان علم تربت حیدریه برگزار شد

دبستان دخترانه غیر دولتی نیکان علم تربت حیدریه به مناسبت هفته مدارس و مراکز غیر دولتی و هفته پژوهش نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی خود را برگزار کرد و تمامی دانش آموزان به تفکیک پایه های تحصیلی آخرین یافته ها و دست سازه های خود را ارائه و در معرض دید عموم قرار دادند.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در حاشیه افتتاح نمایشگاه گفت: هفته مدارس و مراکز غیر دولتی وهفته پژوهش فرصت مناسبی برای شناسایی دانش آموزان مبتکر و خلاق دانست و بر حمایت بیش از پیش پژوهشگران و محققان دانش آموز مدارس غیر دولتی تاکید کرد.

نیرویی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری نمایشگاه و پرمحتوا بودن نمایشگاه بر لزوم توجه افزون بر پژوهش در مدارس تاکید کرد و گفت: زندگی بدون پژوهش ممکن نیست و هر جامعه ای برای اینکه وضعیت خود را ارتقا دهد باید از مسیر علم، دانش و پژوهش عبور کند.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای شناسایی دانش آموزان مبتکر و خلاق دانست و بر حمایت بیش از پیش پژوهشگران و محققان دانش آموز تاکید کرد.

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه ها برای معرفی آثار پژوهشی دانش آموزان برگزاری نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی دانش آموزان است و یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ترویج فرهنگ پژوهش در سطح مدرسه است.

مدیر دبستان غیر دولتی نیکان علم تربت حیدریه گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دخترانه غیر دولتی نیکان علم تربت حیدریه به مناسبت نکوداشت هفته مدارس و مراکز غیر دولتی قرار بود هفته گذشته برگزار شود در دو قالب دست سازه ها و تحقیقات پژوهشی آماده و دست آوردهای هر کلاس به صورت مجزا در غرفه مربوطه به معرض نمایش گذاشته شد.

راحله مودی تشویق و ترغیب دانش آموزان برای پژوهش و تبیین وضع موجود پژوهش و فناوری در دبستان از اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار