مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد: کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور توسط دانش آموز شهریاری

تهران ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: دانش آموز زهرا نظامی اسفهلان به عنوان دانش آموز پژوهشگر برترکشوردر دوره دوم ابتدایی انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۷۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد: کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور توسط دانش آموز شهریاری

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت:بنابر نامه واصله از وزارت آموزش و پرورش، دانش آموز زهرا نظامی اسفهلان از منطقه شهریار به عنوان دانش آموز پژوهشگر برتر دوره دوم ابتدایی انتخاب شد.

وی در ادامه افزود:از این دانش آموز در همایش ملی تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر برگزیده با حضور وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقدیر خواهد شد.

صیدلو با تاکیدبرنقش پژوهش در بین دانش آموزان ، تصریح کرد: در طی هفته پژوهش که از 24 آذر لغایت 29 آذرماه برنامه ریزی شده ، در مراسم های مدرسه ای، منطقه ای و استانی از دانش آموزان پژوهشگر منتخب تقدیر به عمل خواهد آمد.

مقام مسئول، ضمن تبریک این موفقیت به همه دانش آموزان استان خاطر نشان کرد: توفیق همه دانش آموزان این مرز و بوم هدف اصلی نظام آموزشی است که در سایه توجه به استعدادهای آنها در زمینه های مختلف قابل تحقق خواهد بود.

شایان ذکراست،با توجه به اهمیت پژوهش، یک هفته از نیمه دوم آذر ماه به عنوان هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده است و همه ساله برنامه‌های منتخب و در سطح ملی و استانی در این هفته بصورت نمادین در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار