در مراسم بدرقه دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور؛

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه: هدف از اعزام راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و تشریح ارزش های دفاع مقدس است

چهاردانگه (پانا) - مراسم اعزام دانش‌آموزان دختر منطقه چهاردانگه به اردوی راهیان نور با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهدای کربلای چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه: هدف از اعزام راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و تشریح ارزش های دفاع مقدس است

سعیده سید مومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، در این مراسم بیان کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به این اردوی معنوی، آشنایی دانش آموزان با کلمه دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: ما حفظ ایران و تمامیت ارضی کشورمان را مدیون مردان و زنانی هستیم که به خاطر دین و ارزش های اسلامی ما شهید شدند و یا به نحوی با تقدیم جزئی از بدن به آغوش خانواده بازگشته‌اند، به این منظور ما باید قدردان جانفشانی آنان باشیم.

سید مومن گفت: با اجرای این طرح شما دانش آموزان که نسل سوم انقلاب هستید با فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش ها آشنا خواهید شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ادامه داد: در این برهه از زمان که دشمنان سعی در ایجاد هجمه های فرهنگی علیه نظام هستند، دانش آموزان میبایست با الگوگیری از شهدا و فرهنگ ایثار و مقاومت به خود باوری و مبارزه با استکبار روند‌.

نیاز به توضیح، در این مراسم که با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش، سپاه شهرستان اسلامشهر و جمع کثیری از اولیا صورت گرفت، دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار