رحمانیان خبر داد؛

رشد کیفی طرح های پژوهشی معلمان البرزی

البرز (پانا) - حسین رحمانیان ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش البرز گفت: اقدام پژوهی معلمان البرز در بیست و یکمین برنامه ملی معلم پژوهنده حاکی از رشد کیفیت مدار طرح های پژوهشی است .

کد مطلب: ۸۷۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رشد کیفی  طرح های پژوهشی معلمان البرزی

حسین رحمانیان، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به نقش مهم پژوهش درکیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت و گرایش روزافزون معلمان به فعالیت های پژوهشی مبتنی بر تفکر و عمل، تصریح کرد: افزایش سطح مشارکت معلمان در این برنامه و شرکت گسترده آن‌ها در دوره‌های اقدام پژوهی، از جمله عوامل موفقیت آمیز این برنامه می باشد .

وی برنامه معلم پژوهنده را از جمله دستاوردهای مهم در حوزه پژوهش برشمرد و افزود : برنامه معلم پژوهنده از جمله دستاوردهای مهمی است که از سوی پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، شورای تحقیقات استان‌ها، مدیران و معلمان مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به فعالیت 54 داور البرز برای ارزیابی آثار معلمان پژوهنده در مرحله آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری تصریح کرد :گزارش های اقدام پژوهی معلمان البرز در بیست و یکمین برنامه ملی معلم پژوهنده حاکی از رشد کیفیت مدار طرح های پژوهشی است .
وی در خاتمه به کسب رتبه نخست البرز در 3 سال متوالی در برنامه معلم پژوهنده کشور پرداخت و افزود : امیدواریم در بیست و یکمین برنامه معلم پژوهنده بار دیگر معلمان برای استان رتبه برتر کشور ی کسب نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار