نظارت و راهنمایی آموزشی، جز‌ وظایف مهم مدیران مدارس است

شاهین شهر، اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر، در سومین جلسه کمیته کیفیت بخشی آموزشی و ارتقای پیشرفت تحصیلی در خصوص نظارت بالینی گفت: نظارت و راهنمایی آموزشی، جز‌ وظایف مهم مدیران مدارس است.

کد مطلب: ۸۷۸۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و راهنمایی آموزشی، جز‌ وظایف مهم مدیران مدارس است

محمد اسماعیل زاده افزود: در نظام های آموزشی هدف از نظارت و راهنمایی آموزشی، کیفیت بخشی به امر آموزش و ارتقای پیشرفت تحصیلی است. وی اضافه کرد: لازمه نظارت بالینی اعتماد معلم در کلاس به بعد نظارتی مدیران و معاونین بوده و لازم است عوامل نظارتی نیز با رویکرد راهنمایی آموزشی و کمک به معلم در کلاس درس حضور یابند.

در این جلسه که با حضور شفیعی معاونت آموزشی و اعضاء کمیته برگزار شد، مقرر گردید هماهنگی لازم در خصوص اجرای مطلوب آزمون های مرحله اول پیشرفت تحصیلی دوره اول و دوم متوسطه در بخش های مختلف، میانگین نمرات و درصد قبولی پایه دهم و یازدهم مدارس متوسطه نظری به تفکیک مدرسه و رشته در سال تحصیلی 97-96 و میانگین نمرات دروس نظری منطقه ارائه و بررسی گردد.

همچنین مقرر گردید پس از دریافت اطلاعات واحدهای آموزشی لازم التوجه، تقویم اجرایی نظارت بالینی و فرم تفاهم نامه ای در خصوص اجرای طرح نظارت بالینی توسطه سرگروه های مدیران تنظیم و تهیه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار