رئیس مرکز تحقیقات و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس خبر داد:رونمایی از ۳ داروی دامی درهفته پژوهش

شهر قدس (پانا) - رئیس مرکز تحقیقات و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت : تعداد بیست نوع محصول دانش‌بنیان در زمینه های دارویی، آرایشی و بهداشتی و شمع‌های آروما رابه مرحله تولید رساندیم .

کد مطلب: ۸۷۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز تحقیقات و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس خبر داد:رونمایی از ۳ داروی دامی  درهفته پژوهش

عبدالله قاسمی‌پیربلوطی رئیس مرکز تحقیقات و معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با اشاره به تولید ۲۰ نوع محصول دانش‌بنیان در زمینه محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی اظهار داشت: پیش از این در چهارمین نمایشگاه گیاهان دارویی با همکاری دانشجویان و کارمندان دانشکده کشاورزی حضور داشتیم و تعداد بیست نوع محصول دانش‌بنیان در زمینه محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی و شمع‌های آروما به مرحله تولید رساندیم که این تعداد محصول حاصل تحقیقات بیست ساله با همکاری دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همکاران دانشگاه آزاد و علوم پزشکی بوده است.

وی در ادامه افزود: محصول‌های تولیدشده به‌صورت کرم و پماد برای درمان زخم، سوختگی، دیابت، زیبایی و جوان‌کنندگی پوست و موارد دیگر در زمینه بهداشتی مؤثر هستند و یکی از محصول‌های دیگری که در نمایشگاه مورد استقبال قرار گرفت، لوسیون شادابی پوست و کرم ضدآفتاب بود و یک‌سری شربت‌ها، قرص‌ها و ژل‌طبیعی‌مو که با استقبال خوبی از طرف شرکت‌کننده‌‌ها در نمایشگاه مواجه شد.

رئیس مرکز تحقیقات و معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ادامه داد: کپسول‌هایی در نمایشگاه عرضه کردیم که در تقویت سیستم دامی و نفخ دام مؤثر بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری تصریح کرد: به‌طور کلی تعداد داروهایی که در زمینهٔ دامی وجود دارد سه نوع است که در هفتهٔ پژوهش رونمایی می‌شود.

قاسمی‌پیربلوطی یادآور شد: برنامه ما این است که در دانشگاه آزاد با تولید انبوه این محصولات در بحث درآمدزایی و اشتغال‌زایی سهمی ایفا کنیم.

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار